وسایل سفر به تایلند ، در سفر به تایلند چه چیزی با خود ببریم؟

به گزارش باتسک، لیست وسایل مورد احتیاج برای سفر به تایلند بین گردشگران متفاوت است اما لیست ماندرا با ایده اصلی کمتر بیاورید، بیشتر از افراد محلی خرید کنید در انتخاب آنچه که برای سفر به آن احتیاج دارید لیستی ایده آل و آزمایش شده است. چرا باید چیزی را 8 هزارمایل در طول اقیانوس ها با خود حمل کنید در حالیکه می توانید به راحتی آن را در مقصد تهیه کنید؟

وسایل سفر به تایلند ، در سفر به تایلند چه چیزی با خود ببریم؟

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به عنوان مثال اگر شارژر گوشی شما در طول سفر خراب شد، احتیاج به داشتن یک شارژر اضافی نیست به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. داروخانه های انگلیسی زبان هر دارویی که شما به آن احتیاج داشته باشید بدون دریافت نسخه می فروشند. حتی اگر ناگهان باران ببارد حتما کسی در اطراف شما برای فروش چتر پیدا می گردد. ممکن است که تایلند خیلی دور از خانه شما باشد اما افراد محلی تمام وسایل مورد احتیاج برای داشتن یک سفر خاطره انگیز را برای شما فراهم می نمایند پس لازم نیست نگران چیزی باشید.

همراه داشتن وسایل مورد احتیاج برای سفر به تایلند یا خرید کردن از افراد محلی؟

مانند بسیاری از گردشگران با احتمال فراوان بانکوک اولین مقصد شما در تایلند خواهد بود.شهری ارزان و مناسب برای خرید کردن . برای فرار از گرمای روز می توانید ساعتها در مراکز خرید بزرگ بانکوک وقت بگذرانید و اجناس مورد احتیاج برای ادامه سفر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.به جای آن که از وسایل گران قیمت خود مانند عینک آفتابی، صندل، کیف و بسیار چیزهای دیگر در سفر بهره ببرید و ریسک خراب شدن، گم شدن و شکستن آن ها را به جان بخرید، می توانید در بانکوک با قیمت مناسب بسیار وسایل مورد احتیاج خود را خریداری کنید. با این کار به رونق اقتصاد محلی نیز یاری بسیاری خواهید کرد. بعضی می گویند برند اغلب لوازم آرایشی و بهداشتی برایشان نا آشنا است و ممکن است بی کیفیت باشند آن ها ترجیح می دهند تمام این وسایل را از خانه با خود بیاورند، اما شما می توانید با خواندن اطلاعات مرتبط با هر جنس و مواد تشکیل دهنده آن و مقایسه با محصولی که در خانه از آن استفاده می کنید، از بسیاری از وسایل آرایش بهداشتی با کیفیتی مشابه بهره ببرید. اگر رفتن به چیانگ مای جز برنامه سفرتان است، پس بهتر است تا آن موقع برای خرید سوغاتی عجله نکنید. در چیانگ مای اغلب می توانید صنایع دستی و یادگاری های خاص که کار دست افراد محلی منطقه است را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.لباس مورد احتیاج برای سفر به تایلند

هوا در بیشتر ایام سال در تایلند گرم است و شما به ندرت در این کشور احساس سرما خواهید کرد. لباس هایی با حجم کم و لباس هایی که به سرعت پس از شست وشو خشک می شوند را با خود ببرید.در تایلند می توانید تی شرت هایی با قیمت 5دلار یا کمتر به راحتی پیدا کنید. خدمات شست وشوی ارزان لباس تقریبا در تمام مناطق تایلند وجود دارد. اما همواره قبل از سپردن لباس به خشک شویی تعداد لباس هایتان را بشمرید و سپس به آنها بدهید و زمان تحویل لباس حواستان به تعداد لباس هایی که باید تحویل بگیرید باشد.همراه داشتن یک لباس گرم بدلیل احتمال وقوع بارش های پیش بینی نشده، در این سفر پیشنهاد توصیه می گردد.

چه کفشی بپوشیم؟

استفاده از کفش های پاشنه بلند را در تایلند فراموش کنید و کفش های پاشنه بلند خود را در خانه بگذارید.کفشی که بیشترین استفاده را در تایلند دارد صندل در انواع مختلف آن است که در قیمتهای مختلف در اغلب مناطق تایلند به فروش می رسند. استفاده از صندل به قدری در تایلند مرسوم است که می توانید به راحتی با آن ها به رستوران ها و کافه ها و دیگر جاها بروید، اما ممکن است در کلاب ها اجازه پوشیدن صندل را نداشته باشید. یک کفش پوشیده تر و راحت همراه خود داشته باشید. در تایلند حتی می توانید کفش خود را قبل ورود به معابد و بعضی رستوران ها و فروشگاه ها از پا در بیاورید.

آیا همراه داشتن جعبه یاری های اولیه ضروری است؟

شما می توانید هر دارویی که می خواهید را بدون داشتن نسخه از داروخانه های تایلند تهیه کنید. ممکن است برندها با آنچه در کشورهای دیگر مانند آمریکا می بینید متفاوت باشد اما داروسازان تقریبا با تمام داروها و برندها آشنایی دارند و می توانند بهترین گزینه ممکن برای مشکل و ناراحتی شما را در اختیارتان قرار دهند.اگر دارویی را به طور روزانه مصرف می کنید مطمئن شوید که مقدار مناسب برای مصرف خود در طول سفر را همراه خود بیاورید.و نباید فراموش کنید که یک کپی از نسخه داروهایی مصرفی خود همراه داشته باشید.

اسناد مورد احتیاج در سفر

1- دو کپی از پاسپورت بعلاوه اصل پاسپورت(دقت کنید که اصل مدرک و کپی ان را در یک جا قرار ندهید)

2- اسناد و مدارک بیمه سفر

3- شماره سریال چک های مسافراتی را یاداشت کنید.

4- همراه داشتن عکس پرسنلی پاسپورت. (همراه داشتن عکس اضافی برای درخواست گذرنامه ، در صورت تمایل شما برای رفتن به کشورهای همسایه ضروری است و همچین این عکس برای مجوز ها و درخواست های احتمالی دیگر در طول سفر کاربردی هستند.)

وسایل ضروری که همراه داشتن و یا خریدن آن ها از افراد محلی، ضروری است.

ضد آفتاب، عینک آفتابی، لوسیون بدن مناسب جهت دفع پشه، دستمال توالت، چراغ قوه، یک چاقوی کوچک، پاور بانک، شوینده دست، کتاب راهنماویک قفل کوچک از جمله مواردی هستند که در طول این سفر به دفعات به انها احتیاج خواهید داشت.

و اما مواردی که همراه داشتن آن ها در این سفر ضروری نیست و بعضا همراه داشتن بعضی از آنها باعث بروز مسائل خواهند شد.از جمله می توان به مواردی مانند چتر، لوسیون بعد از آفتاب، سایه بان ساحلی، طلا و جواهرات لوکس، اسپری فلفل اشاره نمود که در سفر به تایلند به آنها احتیاج نخواهید داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 829

به "وسایل سفر به تایلند ، در سفر به تایلند چه چیزی با خود ببریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل سفر به تایلند ، در سفر به تایلند چه چیزی با خود ببریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید