همه چیز درباره روش های چاپ ساک دستی

به گزارش باتسک، حتماً برای شما هم پیش آمده که بعد از خرید لباس، کفش، ساعت یا جواهرات، کالای خریداری شده را در یک ساک دستی تبلیغاتی شیک و زیبا از فروشنده تحویل گرفته اید و کیفیت و طراحی دلپذیر آن سبب شده آن را برای استفاده های بعدی نیز نگهداری کنید.

همه چیز درباره روش های چاپ ساک دستی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بگیران، ساک دستی اهدایی از هر نوعی که باشد، پارچه ای، برزنتی یا کاغذی، به واسطه طرح و نقش منحصربه فرد یا لوگوی حک شده روی آن، بیلبوردی زیبا و شکیل و درعین حال کاربردی برای کسب وکار ارائه دهنده آن است. به همین خاطر بسیاری از افراد دغدغه انتخاب مجرب ترین مراکز را برای چاپ ساک دستی تبلیغاتی موردنظر خود دارند.

چه نوع ساک دستی را برای کسب وکار خود انتخاب کنم؟

کسب وکار شما چه در زمینهٔٔ فراوری کالا و چه در زمینه ارائه خدمات فعالیت کند، احتمالاً به ساک تبلیغاتی احتیاج خواهید داشت. کالاهایی مانند کفش، لباس و انواع پارچه غالبا در ساک دستی های پارچه ای یا برزنتی و کالاهایی مانند ساعت، جواهرات، عطر، موبایل و لوازم جانبی آن در انواع ساک دستی های کاغذی به مشتریان عرضه می شوند. در این متن انواع روش های چاپ ساک دستی را به شما معرفی نموده ایم تا مناسب ترین نوع آن را برای برند خود انتخاب کنید.

ساک دستی پارچه ای

انواع گوناگون ساک دستی پارچه ای به دلیل داشتن مقاومت بالا، معمولاً برای ارائه کالاهایی که وزن بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. عرضه نمایندگان کیف، کفش، لباس و غیره و نیز مراکز خدماتی که حجم قابل توجهی مدارک و کاتالوگ و بروشور را به مشتریان خود عرضه می نمایند از این محصول به عنوان ساک تبلیغاتی استفاده می نمایند. ساک دستی پارچه ای در انواع زیر و در رنگ های متنوع فراوری می گردد.

ساک دستی سوزنی، محصولی مالی برای کسب وکارهای نوپا

ساک دستی سوزنی از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمتی است که کسب وکارهای نوپا و جوان اقدام به تهیه آن می نمایند. مهم ترین مزیت این محصول قابلیت شستشو و قابل بازیافت بودن است. چاپ ساک دستی سوزنی به صورت سیلک انجام می گردد و روش چاپ آن دستی است. البته در سفارشات تیراژ بالا نحوه چاپ این محصول به روش ماشینی یا فلکسو صورت می گیرد و همین امر بر سرعت کار می افزاید.

انواع ساک سوزنی در دو نوع پرسی و کاست دار تهیه می شوند. ساک سوزنی کاست دار ظرفیت حمل محصولات با حجم بالاتر را داراست.

ساک دستی برزنتی، محصولی مقاوم و کاربردی با طول عمر بالا

مهم ترین ویژگی پارچه برزنت، استقامت کششی آن است که محصولات فراوریشده از این پارچه را به کالاهایی مقاوم با طول عمر بالا بدل می نماید. به دلیل ویژگی ضد آب بودن، این پارچه کاربرد قابل توجهی در فراوری انواع چتر، سایبان، روکش وسایل نقلیه و غیره نیز دارد.

صاحبان مشاغلی که مقاومت بالای ساک تبلیغاتی برای برند آن ها حائز اهمیت است معمولاً ساک دستی تبلیغاتی برزنتی را انتخاب می نمایند.

ساک دستی کتان، انتخابی برای مدیران خلاق

پارچه کتان از الیاف گیاه کتان فراوری می گردد و از دیرباز کاربرد بالایی در فراوری کیف، کفش و لباس داشته است. استحکام بالای تاروپود پارچه کتان آن را تبدیل به پارچه مناسبی برای چاپ ساک دستی نموده است. ویژگی مهم دیگر این پارچه، قابلیت چاپ انواع طرح و رنگ روی آن است. همین امر سبب می گردد مشاغلی که تصمیم به طراحی های خلاقانه در چاپ ساک تبلیغاتی خوددارند، ساک کتان را برای این منظور انتخاب نمایند.

از دیگر مزایای مهم ساک دستی کتان می توان به قابلیت تحمل وزن تا 15 کیلوگرم، قابلیت دوخت صنعتی، امکان فراوری کاست و قابلیت بازیافت در طبیعت اشاره نمود.

ساک کاغذی، محصولی زیبا و مقاوم

ساک دستی کاغذی معمولاً برای ارائه محصولات ظریف و کم وزن مورد استفاده قرار می گیرد. کالاهایی مانند ساعت، جواهرات، گوشی موبایل و لوازم جانبی آن از جمله کالاهایی هستند که فراورینمایندگان از ساک کاغذی برای ارائه آن به مشتریان استفاده می نمایند. ویژگی مهم این محصول این است که امکان افزایش استحکام آن تا وزن 10 کیلوگرم نیز وجود دارد.

در انواع ساک دستی کاغذی که از جنس گلاسه یا مقوای پشت طوسی فراوری می شوند، لایه سلفونی که روی محصول قرار می گیرد، مقاومت آن را افزایش می دهد. در ضمنً با قرار دادن کفی مقوایی در کف بعضی از مدل های این ساک دستی می توان به استحکام آن اضافه کرد. چاپ ساک دستی کاغذی به وسیله سیستم افست انجام می گیرد که یکی از باکیفیت ترین انواع روش های چاپ است.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی موردنظر خود را به چه مراکزی سفارش دهم؟

ساک دستی تبلیغاتی به عنوان ویترین برند شما، می بایست ضمن تحمل وزن محصول ارائه شده توسط شما، از زیبایی و ظرافت لازم برخوردار باشد تا به نحوی شایسته معرف کسب وکارتان باشد؛ بنابراین چاپ ساک دستی تبلیغاتی را به مراکز خوش نامی بسپارید که در این زمینه دارای تجربه لازم باشند.

مجموعه بگیران که از سال 1387 فعالیت خود را در عرصه فراوری انواع ساک دستی تبلیغاتی شروع نموده، با انجام بیش از هزاران پروژه فراوری ساک دستی برای شرکت ها و مؤسسات معتبر، آماده پذیرش سفارشات شما جهت فراوری و چاپ ساک دستی می باشد.

جهت کسب مشاوره رایگان در زمینهٔ چاپ ساک دستی می توانید به وسیله شماره تماس 63429 - 021 با کارشناسان مجموعه بگیران تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1081

به "همه چیز درباره روش های چاپ ساک دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره روش های چاپ ساک دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید