هشدار سازمان هواشناسی درباره طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر

به گزارش باتسک، سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای نسبت به طغیان رودخانه ها و لغزندگی جاده های مواصلاتی در بعضی استان ها هشدار داد.

هشدار سازمان هواشناسی درباره طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای نسبت به طغیان رودخانه ها و لغزندگی جاده های مواصلاتی در بعضی استان ها هشدار داد.

بر اساس این اطلاعیه احتمال بارش باران گاهی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ در جنوب و مرکز اصفهان، غرب یزد، جنوب قزوین، مرکزی و قم وجود دارد.

این مخاطره از بعدازظهر امروز آدینه مورخ 29 فروردین ماه شروع شده که تا اواخر امروز ادامه دارد که در اثر آن با طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده های مواصلاتی روبه رو خواهیم شد.

سازمان هواشناسی در اطلاعیه خود توصیه نموده است تا مردم از تردد غیر ضروری، عدم تردد و توقف در کنار رودخانه ها خودداری نمایند.

همچنین اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی،مدیریت سدها، اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه های اجرایی ازجمله شهرداری ها و فرمانداری ها جهت انجام تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آب گرفتگی معابر از جمله ضروریاتی است که در این اطلاعیه ای نسبت به آن هشدار داده شده است.

4076

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1342

به "هشدار سازمان هواشناسی درباره طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان هواشناسی درباره طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید