نگران موقعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی جهان هستم

به گزارش باتسک، جمیل لطف الله نسبی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه تیم ملی تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد اما هنوز مجوزی برای شروع تمرینات و اردوها نگرفته است، گفت: اسفندماه باید در این رقابت ها شرکت کنیم. اگر نتوانیم تمرینات منسجم و کاملی تا آن زمان داشته باشیم قاعدتا در کسب نتیجه به مشکل بر می خوریم و همین مسئله من را بیشتر نگران کرده است.

نگران موقعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی جهان هستم

وی با یادآوری اینکه دو سال پیش تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات جهانی سوئد برای نخستین بار پیروز به صعود از دسته دوم این رقابت ها به دسته اول شد، شرح داد: در مسابقات اسفند ماه که به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود باید با 23 تیم دیگر در دسته اول رقابت کنیم تا مجوز بقا در این گروه را بگیریم. اگر عملکرد خوبی نداشته باشیم قطعا موقعیت مان را در این گروه از دست می دهیم و مجدد به دسته دوم سقوط می کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: با این شرایط و اینکه ماه هاست تمرینات تیمی لغو شده و مشخص هم نیست از چه زمانی می توانیم وارد اردو شویم، هر عملکرد و نتیجه ای در مسابقات قهرمانی جهان دور از ذهن نیست. حضور در دسته اول جهانی امر مهمی بود که بعد از سال ها انتظار برای تنیس روی میز ایران به دست آمد اما شرایط به گونه ای شده که خیلی نگران از دست رفتن آن هستیم.

لطف الله نسبی ادامه داد: پیش از این که در شرایط عادی برای حضور در مسابقات مختلف آماده می شدیم هیچ وقت بابت نتیجه و عملکرد قولی نمی دادم چون روز مسابقه و جریان رقابت آبستن اتفاقات زیادی است اما این شرایط خاص که با آن روبرو هستیم باعث شده اصلا در مورد نتیجه حرفی نزنم. به هر حال اردو و تمرین مستمر کمک می کند افت و خیز بازیکنان کمتر شود.

وی با تاکید بر اینکه مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا برای آغاز اردوی تیم ملی لازم است، گفت: امیدوارم هرچه زودتر این مجوز در اختیار فدراسیون قرار بگیرد تا بیشتر از این برای آماده سازی فرصت از دست ندهیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین به در پیش بودن مسابقات کسب سهمیه المپیک برای این تیم اشاره کرد و گفت: هنوز زمان و محل برگزاری این رقابت ها مشخص نشده اما طبق اعلام فدراسیون جهانی قرار است مسابقات منطقه ای کسب سهمیه 10 اردیبهشت ماه 1400 به بعد و مسابقات جهانی 10 خردادماه به بعد برگزار شود.

لطف الله نسبی تاکید کرد: نمی توانم بگویم کدام رویداد و نتیجه گیری در آن برای مان مهمتر است. مسابقات جهانی مهم است چون می خواهیم در دسته اول بمانیم و مسابقات کسب سهمیه هم اهمیت دارد چون نمی خواهیم المپیک را از دست بدهیم. فقط امیدوارم زودتر شرایط اردو مهیا شود تا با اطمینان خاطر بیشتر در این رقابت ها حاضر شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1766

به "نگران موقعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی جهان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران موقعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی جهان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید