نحوه ثبت نام در طرح سرویس رایگان فوتون با موتور ISG430 چگونه است؟

به گزارش باتسک، شرکت گواه با همکاری شرکت ایران خودرو دیزل، یک طرح سرویس رایگان برای کشنده فوتون با موتور ISG430 را اجرا خواهد نمود.

نحوه ثبت نام در طرح سرویس رایگان فوتون با موتور ISG430 چگونه است؟

خبرنگاران - مهدی درفشی: شرکت گواه با همکاری شرکت ایران خودرو دیزل درنظر دارد تا نسبت به اجرای یک طرح سرویس رایگان برای کشنده فوتون با موتور ISG430 اقدام نماید. این سرویس شامل تعویض روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر سوخت است. بعلاوه دستمزد تعویض قطعات هم رایگان است.

مشتریان می توانند حداکثر تا تاریخ 20 تیرماه در سایت شرکت گواه به نشانی WWW.GOVAH.COM ثبت نام نمایند. ظرفیت در این طرح محدود است و زمان نوبت دهی، بر اساس اولویت ثبت نام به وسیله پیامک به مشتریان اعلام خواهد شد.

روش ثبت نام

مشتریان برای ثبت نام در این طرح، باید ابتدا وارد سایت گوته شوند. برای ورود صفحه ثبت نام اینجا را کلیک کنید. پس از ورود به درگاه ثبت نام، مشتری باید مشخصاتی همانند مشخات فردی، مدل کشنده، شماره شاسی و کیلومتر پیموده شده را وارد کند. بعلاوه مشتری باید نوع فیلتر سوخت کشنده را از میان دو فیلتر سوخت موجود، انتخاب کند. در آخر هم باید تاریخ آخرین سرویس دوره ای وارد و نمایندگی موردنظر برای انجام طرح مذکور، انتخاب گردد.

منبع: بیت ران
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2339

به "نحوه ثبت نام در طرح سرویس رایگان فوتون با موتور ISG430 چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ثبت نام در طرح سرویس رایگان فوتون با موتور ISG430 چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید