مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل جدید تسلا

به گزارش باتسک، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل جدید تسلا

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک مرد 70 ساله تایوانی که به نام عمو پوکمون شناخته می گردد برای انجام بازی پوکمون گو از 11 گوشی متفاوت استفاده می نماید اما این گوشی ها را نه جدا جدا بلکه همزمان به کار می برد.

گروهی از پژوهشگران استرالیایی نوعی روبات هوشمند طراحی نموده اند که می تواند به افزایش رشد و تکثیر مرجان های دریایی یاری کند.

شرکت توشیبا قصد دارد تغییراتی اساسی را در سیستم های کسب و کار خود اعمال کند. این تغییرات می تواند آینده شغلی توشیبا را به طور کلی تغییر دهد.

خاتمه مدیرعامل جدید شرکت تسلا انتخاب شد. رابین دنهلم به زودی به شکل رسمی جایگزینایلان ماسک به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل تسلا خواهد شد.

جنگ تکنولوژیک بین چین و ایالات متحده لحظه به لحظه سنگین تر می گردد در این میان برخی کشورها نافع و برخی متضرر می شوند.

شب گذشته سامسونگ در جریان یک کنفرانس پس از مدت ها انتظار موبایل تمام منعطف خود را رونمایی کرد. موبایلی که می تواند رقبا را به سختی شکست دهد. اما این همه ماجرای دیشب نبود.

چینی ها نوعی تحول جدی در پخش برنامه های خبری ایجاد خواهند کرد. تحولی که به طور کامل به هوش مصنوعی وابسته است و البته می تواند خبری نگران نماینده برای فعالان حوزه خبر باشد.

روبات های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی هستند و این ویژگی یاری می نماید روبات ها اجتماعی تر باشند و با سهولت بیشتری با کاربران ارتباط برقرار نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 283

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل جدید تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل جدید تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید