مقاله: مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند

به گزارش باتسک، مرکز خرید مایک در تضاد کامل با دیگر مراکز خرید این لیست قرار دارد. به جای فروشگاه های لباس برندهای معروف، در اینجا بیشتر فضای طبقات با غرفه هایی پر شده اند که لباس های ساحلی، تیشرت های طرح دار، کفش، کیف و دیگر لوازم جانبی را می فروشند. این مرکز خرید به نوعی شبیه به یک بازار محلی بسیار بزرگ البته در فضایی با تهویه مطبوع است. قیمت ها در محدوده ای هستند که شما انتظار دارید در یک بازار ببینید؛ در نتیجه اینجا مکانی عالی برای خرید سوغاتی های ارزان در تور تایلند است. محوطه پارکینگ در سمت جاده دوم، اغلب محل برپا شدن بازار فروش میوه های تازه است. چندین هنرمند محلی نیز در کوچه های باریک اطراف مجتمع کارهای خود را ارائه می دهند. پشت بام مجتمع یک استخر شنای عمومی و یک کافه کوچک با منظره هایی عالی از ساحل دارد.

مقاله: مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند

این مرکز خرید در خیابان شماره 2، پاتایای جنوبی قرار گرفته و ساعت کاری آن 10 صبح تا 11 شب است. در این بازارچه برندهای مختلف آرایشی وجود دارد ولی بیشتر کالاهای موجود در آن تقلبی می باشد.

بسیاری از برندهای مشهور از قبیل Calvin Klein، H&M، Spencer، Nautica و Zara، در این مرکز خرید شعبه دارند. همچنین فروشگاه های مواد غذایی زیادی در این مرکز خرید وجود دارد: فود کورت مرکزی(Central Food Court) در طبقه پایین و Oishi Ramen در طبقه بالا، رستوران ایتالیایی، رستوران خاورمیانه و رستوران غذاهای غربی نیز در طبقات میانی وجود دارند. فروشگاه های لوازم الکتریکی از جمله: PowerBuy، Canon و Samsung نیز در این ساختمان وجود دارد، درحالی که فروشگاه مرکزی در انتهای گذرگاه دوم، پنج طبقه از ساختمان را به خود اختصاص داده است. با وجود سینما و باشگاه بولینگ، مرکز خرید CentralFestival یکی از نقاط اصلی وقایع اجتماعی شهر و بهشتی برای خریداران کالا به حساب می آید.

منبع مقاله: مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند

انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2520

به "مقاله: مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید