مسائل و دغدغه های دختران و بانوان دانشگاهی آنالیز شد

به گزارش باتسک، مسائل، مسائل و دغدغه های دختران و بانوان دانشگاهی با حضور مشاوران امور بانوان و خانواده نیمی از دانشگاه های تهران در معاونت فرهنگی وزارت علوم آنالیز شد.

مسائل و دغدغه های دختران و بانوان دانشگاهی آنالیز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نشستی با حضور مشاوران امور بانوان و خانواده نیمی از دانشگاه های تهران در محل معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم برگزار گشت.

در این نشست مشاوران رؤسای دانشگاه های تهران، شریف، الزهرا (س)، تربیت مدرس و خواجه نصیر حضور داشتند پس از بیان مسائل، مسائل و دغدغه های دختران و بانوان دانشگاهی به هم اندیشی و بحث و مصاحبه پیرامون راه حل ها برای برون رفت از مسائل پرداخته شد.

زهرا عبد خدایی مشاور امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی وزارت علوم در این نشست گفت: بانوان دانشگاهی ما نیرو های انسانی مهم و ارزشمندی هستند که بسیاری از چالش های فرهنگی موجود می تواند دست و پا گیر خودشکوفایی آن ها گردد.

مشاور امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی وزارت علوم ادامه داد: کاهش تنش های فضای شغلی می تواند به بانوان یاری کند تا نه تنها مسائل خود را واکاوی و حل نمایند که در توسعه و حل مسائل عمده کشور نیز ارائه طریق نمایند.

این جلسه چهارمین نشست از سلسله نشست های گفتمان فرهنگی بانوان دانشگاهی است. پیش از این نشست هایی با مشاوران امور زنان و خانواده دانشگاه های منطقه ها مختلف کشور صورت پذیرفته است و در ادامه نیز تداوم خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2677

به "مسائل و دغدغه های دختران و بانوان دانشگاهی آنالیز شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسائل و دغدغه های دختران و بانوان دانشگاهی آنالیز شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل و دغدغه های دختران و بانوان دانشگاهی آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید