مراکز خرید مالزی

به گزارش باتسک، کشور مالزی در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری نموده است . برای تمام گردشگران تور مالزی مهم است که در سفر به مالزی علاوه بر تفریح و لذت بردن از طبیعت آن خرید خوبی نیز انجام دهند چه برای خودشان چه برای سوغات گفتنی است که کشور مالزی دارای مجتمع های تجاری مدرن و فراوان بازارهای محلی و حراجی های کوچک و بزرگ و همچنین برند های معتبر فراوانی است که انواع کالاها از پوشاک تا لوازم خانگی با کیفیت ها و قیمت های متفاوت وجود دارند. در این سایت ما مراکز خرید مالزی در هر یک از شهر های مالزی نام برده و ویژگی های آنها را شرح می دهیم تا مسافران انتخاب مطلوب داشته باشند. می توانید در تورمالزی تیر ماه شرکت کنید و از بازارهای مالزی بهترین خرید را انجام دهید.

مراکز خرید مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

معروف ترین مراکز خرید کوالالامپور

مرکز خرید پاویلون کوالالامپور، سوریا کی ال سی سی، مید والی مگا مال، مرکز خرید گاردن، گالری استارهیل، برجایا تایمز اسکور، سان وی پیرامید، مرکز خرید وان یوتاما، سونگی وانگ پلازا ،مرکز خرید لو یات پلازا .

معروف ترین مراکز خرید پنانگ

میدان تایمز پنانگ، پنانگ پلازا ، جزیره پلازا، مرکز خرید پرانگین، کُمتار، استرِیتس کوآی، مرکز خرید کوئینزبِی، گورنی پلازا، مرکز خرید خیابان اول ، گورنی پاراگُن.

معروف ترین مراکز خرید لنکاوی

مرکز خرید آتما آلام باتیک ویلیج ،مرکز خرید کوکو ولی ،بازار شبانه تیمویانگ ،مرکز خرید فر لنکاوی ،مرکز خرید حاجی اسماعیل پرنیاگان ،مرکز خرید جئو پارک لنکاوی.

منبع: لذت سفر
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 683

به "مراکز خرید مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید