مدت زمان پرواز تهران تفلیس چقدر است؟

به گزارش باتسک، یکی از نکات حائز اهمیت در انتخاب نوع وسیله نقلیه، مدت زمانی است که از مبدا تا مقصد مورد نظر طی می نماید. شایان ذکر است مدت زمان پرواز تهران تفلیس به عوامل گوناگونی بستگی دارد.

مدت زمان پرواز تهران تفلیس چقدر است؟

به گزارش دنیای اقتصاد، به جهت مدیریت بهتر و مناسب تر زمان خود، توصیه می کنیم برای سفر به مقصد تفلیس از هواپیما به عنوان وسیله نقلیه بهره ببرید. افراد متقاضی سفر با این نوع وسیله نقلیه، بیانگر این مسئله هستند که آنقدر به تماشای شهر تفلیس و جاذبه های آن مشتاقند که حاضر نیستند هیچگونه زمان خود را در طول مسیر از دست بدهند.

یکی از نکات حائز اهمیت در انتخاب نوع وسیله نقلیه، مدت زمانی است که از مبدا تا مقصد مورد نظر طی می نماید. شایان ذکر است مدت زمان پرواز تهران تفلیس به عوامل گوناگونی بستگی دارد.

فرودگاه بین المللی تفلیس

به علت عدم وجود قانون احتیاج به ارائه ویزا به وسیله ایرانیان، این شهر به مقصدی پرمخاطب برای مسافرت در تمام روز های سال مبدل شده است. شما می توانید برای سفر به این شهر اصیل و متمدن، از هواپیما به عنوان وسیله نقلیه خود بهره ببرید.

هواپیما های تور تفلیس در فرودگاه بین المللی تفلیس به زمین می نشینند. این فرودگاه به سبب امکانات کامل و تیم فنی مجرب و ماهر هیچگونه تأخیری در مدت زمان پرواز تهران تفلیس نداشته و به فرودگاهی محبوب جهت سفر تمامی افراد تبدیل شده است.

شما می توانید در مدت زمان انتظار خود در محیط داخلی فرودگاه، از اینترنت رایگان محوطه استفاده نمایید. به منظور رفاه و آرامش خاطر شما عزیزان در فرودگاه، کافه و رستوران نیز تعبیه شده است که می توانید جهت میل وعده غذایی یا نوشیدنی به آنجا مراجعه نموده و برای افرادی که ممکن است زودتر از زمان مقررشده خود به فرودگاه برسند، مکانی جهت استراحت تعبیه شده است.

این مکان کاملاً مجهز، تمیز و امن بوده و افراد می توانند ساعاتی را در آنجا استراحت نمایند. اگر جهت رفت و آمد در تفلیس وسیله ای مد نظرتان نیست، می توانید از محوطه خارجی فرودگاه ماشین شخصی کرایه کنید.

زمان تقریبی پرواز تهران - تفلیس

پرواز با هواپیما کار شما بسیار آسوده نموده و مسافتی معادل با 1120 کیلومتر را طی مدت زمان حدبیشتر 2 ساعت طی می نماید. البته ضروری است بدانید بازه مدت زمان پرواز تهران تفلیس ممکن است به دلایل مختلفی از جمله ایراد فنی در هواپیما و عدم وجود شرایط آب و هوایی مطلوب تغییر پیدا کند.

بعضی از ایرلاین ها نیز در بازه زمانی حرکت هواپیما از تهران تا تفلیس ممکن است ابتدا به فرودگاه آتاتورک استانبول رفته و سپس به سوی تفلیس می رود. در این صورت شما نزدیک به سه ساعت و پانزده دقیقه از تهران تا استانبول و دو ساعت و بیست دقیقه از استانبول تا تفلیس زمان احتیاج خواهید داشت که به تفلیس برسید. عموما در تور تفلیس لحظه آخر این پرواز به صورت مستقیم است.

چه زمانی می توانیم بلیط تفلیس را در مقرون به صرفه ترین حالت دریافت کنیم؟

به علت دمای هوای مطلوب و مناسب، معمولاً بیشتر افراد سفر به این منطقه را در فصول بهار و تابستان ترجیح می دهند. در فصول انتهایی سال یعنی پاییز و زمستان به علت برودت هوا و گاهاً شرایط نامساعد آب و هوایی، ممکن است مدت زمان پرواز تهران به تفلیس طولانی شده یا افراد کمتری خواهان مسافرت در این زمان باشند.

در این زمان به علت اتمام ظرفیت بلیط های موجود، قیمت پرداختی جهت کسب بلیط بسیار کاهش یافته و شما می توانید با حداقل قیمت ممکن آن را خریداری نمایید. بعلاوه این امکان برای شما وجود دارد که در صورت تمایل به سفر با گروه به صورت دسته جمعی، در فصول مختلف از تور گرجستان بهره ببرید. این تور ها کاملاً هوشمندانه و مناسب جهت بازدید از شهر تفلیس و جاذبه های آن برنامه ریزی می نمایند.

خرید آنلاین بلیط هواپیمای تفلیس

امروزه به جهت رفاه حال شما عزیزان این امکان فراهم شده است که به صورت برخط (آنلاین) بلیط هواپیمای خود را با در نظر گرفتن شرایط دلخواه انتخاب و اخذ نمایید. با ایجاد این امر شما می توانید تا حد ممکن در زمان خود صرفه جویی نموده و برترین نتیجه را نیز دریافت کنید. این راه حل بسیار ساده بوده و احتیاج به هیچگونه دقت و نقطه نظر خاصی ندارد.

با انتخاب آژانس هواپیمایی دلخواه در مبدا، مدت زمان پرواز تهران به تفلیس نیز به شما نمایش داده می گردد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که این زمان تقریبی بوده و ممکن است شما کمی زودتر یا دیرتر به مقصد خود برسید. شایان ذکر است که با تور تفلیس لحظه آخر نگرانی از بابت خرید بلیط هواپیمای تفلیس وجود نخواهد داشت، زیرا این امر به وسیله آن ها صورت می گیرد.

سخن پایانی

تفلیس، مرکز کشور گرجستان در تمامی ایام سال با رویی گشاده و آغوشی باز پذیرای مسافران و گردشگران عزیز است. به جهت تعداد بسیار جاذبه های گردشگری، تفریحی و حضور تاریخچه غنی و اصیل در این شهر، افراد به منظور گذراندن اوقاتی خوش با خانواده و دوستان به منظور کسب آرامش، تجربیات نو و اطلاعاتی نو درباره این منطقه سفر می نمایند، اما نکته مهمی که اغلب افراد پیش از سفر به آن توجه می نمایند، مدت زمان پرواز تهران تفلیس است. شما می توانید با پرواز هواپیمایی مورد نظر، تهران را به مقصد این مرکز اصیل و متمدن ترک کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2779

به "مدت زمان پرواز تهران تفلیس چقدر است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدت زمان پرواز تهران تفلیس چقدر است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدت زمان پرواز تهران تفلیس چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید