تور ارزان آلمان: ماجرای امضای پیش قرارداد ورنر با بایرن مونیخ

به گزارش باتسک، مهاجم کنونی چلسی از سال 2020 باید پیراهن بایرن مونیخ را به تن می کرد، اما به یک علت خاص از پیوستن به جع باواریایی ها انصراف داد.

تور ارزان آلمان: ماجرای امضای پیش قرارداد ورنر با بایرن مونیخ

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیمو ورنر که تابستان گذشته در ازای پرداخت 47.5 میلیون پوند و فسخ قراردادش از لایپزیگ جدا شد و با امضای قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست، می توانست از سال 2020 برای بایرن مونیخ توپ بزند، اما اتفاقاتی که افتاد راستا حرفه ای او را تغییر داد.

نشریه اشپیگل آلمان فاش کرد تیمو ورنر در جریان فصل 19-2018 پیش قراردادی را به اصرار مشاور خود با باشگاه بایرن مونیخ منعقد کرد که به واسطه آن در سال 2020 به طور رسمی به بایرن مونیخ ملحق گردد، اما این مهاجم آلمانی در ادامه وقتی متوجه می گردد که نیکو کواچ سرمربی وقت بایرن و حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی این تیم مخالف امضای قرارداد با او هستند، قید پیوستن به بایرن را می زند و از مشاورش می خواهد که پیش قرارداد امضا شده با بایرن را فسخ کند.

اولی هوینس رئیس وقت باشگاه بایرن مونیخ با ورنر پیش قرارداد امضا نموده بود و تمایل داشت این مهاجم آلمانی را از لایپزیگ به خدمت بگیرد که ظاهراً کواچ و صالیحمیدزیچ با او هم نظر نبوده اند. اشپیگل بعلاوه اطلاع داد؛ در پی اختلاف دو مدیر برنامه که در ماجرای انتقال ورنر به چلسی نقش داشته اند، این ماجرا فاش شده است. این دو مدیر برنامه به علت همین اختلاف در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) باید در دادگاه حاضر شوند. نشریه آلمانی بیلد هم این خبر را تأیید نموده است.

در تابستان اخیر هم بحث پیوستن تیمو ورنر 25 ساله به بایرن مونیخ مطرح بود، مهاجمی که تا به امروز در 58 بازی برای آبی های لندنی به میدان رفته و 13 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2400

به "تور ارزان آلمان: ماجرای امضای پیش قرارداد ورنر با بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: ماجرای امضای پیش قرارداد ورنر با بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید