لزوم آمادگی شهرداری ها برای بارش های پیش رو در زمستان

به گزارش باتسک، معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر لزوم آمادگی شهرداری ها برای بارش های پیش رو در زمستان گفت: شهرداری ها باید تجهیزات و نیروی انسانی لازم در جهت مقابله با آبگرفتگی معابر در شهرها را فراهم نمایند.

لزوم آمادگی شهرداری ها برای بارش های پیش رو در زمستان

به گزارش خبرنگاران، محمد تقی زاده در انتها چهارمین جلسه شورای ترافیک استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: اولین دستور جلسه امروز در مورد تمهیدات طرح زمستانی بود که با توجه به قرار گیری در آستانه فصل زمستان و آغاز بارش برف و باران، باید آمادگی لازم برای دستگاه هایی که در این حوزه وظیفه دارند، ایجاد گردد.

وی اضافه کرد: در این جلسه گزارش هایی توسط دستگاه های ذیربط ارائه و مقرر شد در جهتهای مواصلاتی و راه های روستایی تجهیزات لازم مستقر و نیروی انسانی نیز تامین گردد تا خدمات لازم به شهروندان ارائه گردد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد راهداری با آنالیز مجدد جهتهایی که در فصل زمستان شاهد بارش برف و بروز کولاک هستند، تجهیزات لازم را استقرار دهد و همچنین مخازن شن و نمک را در این جهتها مستقر کند. البته شهرداری های استان نیز موظف به یاری در جهت تحقق این مهم شدند.

معاون عمرانی استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر لزوم تشکیل شورای ترافیک شهرستان های استان تهران، گفت: مقرر شده این شوراها جلسه اضطراری برگزار نمایند تا در مورد تامین تجهیزات و نیروی انسانی به راهداری یاری نمایند. همچنین شهرداری ها در داخل شهرها نیز موظف به تامین تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی برای مقابله با بارش های پیش رو شدند.

وی تاکید نمود: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی قطعا بارش هایی با شدت زیاد در پیش خواهیم داشت؛ لذا برای مقابله با آبگرفتگی معابر باید تمهیدات لازم توسط شهرداری ها فراهم گردد. همچنین سایر دستگاه ها همچون پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و اداره کل راهداری باید آمادگی لازم را داشته باشند و ضمن تامین تجهیزات لازم، اقدامات موثر در این خصوص را نیز انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1033

به "لزوم آمادگی شهرداری ها برای بارش های پیش رو در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم آمادگی شهرداری ها برای بارش های پیش رو در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید