شن پاشی در تهران همچنان ادامه دارد ، اقدامات لازم جهت یخ زدایی شهر

به گزارش باتسک، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نیروهای خدمات شهری از ساعاتی قبل از آغاز بارش امروز در حال آماده باش بوده و به محض آغاز بارش، مشغول خدمات رسانی در سطح منطقه ها شده اند.

شن پاشی در تهران همچنان ادامه دارد ، اقدامات لازم جهت یخ زدایی شهر

علیرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر نیروهای خدمات شهری در بارندگی امروز تهران، اظهار کرد: نیروهای ما در منطقه ها 22 گانه بی وقفه در حال شن پاشی در معابر هستند و این خدمات رسانی تا سرانجام بارش برف ادامه خواهد داشت.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه برف روبی از صبح تا به امروز با قوت انجام شده است، یادآور شد: در حال حاضر به دلیل اینکه هنوز بارش برف در سطح منطقه ها قطع نشده، شن پاشی انجام می شود سپس اقدامات لازم جهت جلوگیری از یخ زدگی معابر انجام خواهد شد.

وی همچنین شرح داد: برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم انجام شده و پس از سرانجام بارش برف، نمک پاشی و یخ زدایی آغاز می شود. به شهروندان اطمینان می دهیم که اقدامات لازم در پی کاهش دما و یخ زدگی نیز انجام می شود.

جعفری با اشاره به نظارت بر برف روبی در مرکز، گفت: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حال گشت زنی و بازدید از خدمات رسانی و روند برف روبی در سطح منطقه ها است تا در صورت نیاز دستورات لازم جهت تسهیل تردد بنا بر اقتضای شرایط محیطی اتخاذ شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2813

به "شن پاشی در تهران همچنان ادامه دارد ، اقدامات لازم جهت یخ زدایی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شن پاشی در تهران همچنان ادامه دارد ، اقدامات لازم جهت یخ زدایی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید