قطعه غیر منتظره در انگلستان

به گزارش باتسک، غرفه سلطنتی , برایتون , انگلستان , انگلستان . اقامتگاه سبک هندی - Saracenic در قرن 18 برای جورج , شاهزاده ولز , پادشاه آینده ساخته شد . در آن زمان برای تن یک شهر ساحلی محبوب بود و شهرت آن به خاطر حمایت خانواده سلطنتی در حال افزایش بود . کاخ واقعا زیبا و غیر بومی در یک شهر معمولی انگلیسی بود .

قطعه غیر منتظره در انگلستان

فضای داخلی که در آن بسیار فانتزی , به سبک هندی و هندی تزیین شده بود . شاه جرج چهارم به خوبی تحصیل‌کرده بود و هنر را دوست داشت ; همین که روسینی در سال 1823 در اتاق موسیقی Pavilions اجرا کرد ! امروزه بازدید کنندگان از بازدید اتاق‌های بزرگ , مجموعه‌های هنری و باغ‌های باشکوه استقبال می‌کنند . بعد از یک تور , آن‌ها برای داشتن یک فنجان چای و شیرینی در کافه و مشرف به باغ‌های سلطنتی دعوت می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ?
برای تن مکان خوبی برای رفتن است - خیلی از روزها trippers از لندن به اینجا می‌آیند . در این میان غرفه سلطنتی باید یک‌بار در شهر دیده شود . این کتاب مناظر زیبای بسیاری را فراهم می‌کند و بینشی نسبت به تاریخ انگلستان دارد .
کی به آنجا بروی ?
تمام طول سال گرد و هوا تمام طول سال ملایم است . کاخ در 24 , 25 و 26 دسامبر بسته شده‌است .
چطور به آنجا برسیم ?
در یک ساعت با اتوبوس , قطار یا اتومبیل از لندن به آنجا بروید . غرفه سلطنتی در مرکز شهر واقع شده‌است - در عرض 15 دقیقه از ایستگاه راه‌آهن به آنجا می‌رسیم .

انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 367

به "قطعه غیر منتظره در انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعه غیر منتظره در انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید