قرارداد سه طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان اردبیل منعقد شد

به گزارش باتسک، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، قرارداد سه طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان اردبیل منعقد شد.

قرارداد سه طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان اردبیل منعقد شد

حسن محمدی ادیب اظهار کرد: 27 بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل برای ارائه به سرمایه گذاران و کارآفرینان فعال و متعهد بخش خصوصی از سوی این اداره کل آماده شده که به تازگی سه مورد از این بسته ها از سوی فعالان بخش خصوصی پذیرفته و به عقد قرارداد منتهی شده است.

وی اضافه کرد: چندین بسته سرمایه گذاری دیگر نیز در حوزه های گردشگری و توسعه این صنعت برای نقاط مختلف استان اردبیل تدوین و فراهم شده که طی یک ماه آینده برای ارائه به سرمایه گذاران بخش خصوصی و عقد قرارداد لازم آماده خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاثیر برگزاری رویداد اردبیل 2023 برای جذب سرمایه گذار را غیرقابل انکار دانست و گفت: برنامه ها و آئین های متنوع رویداد اردبیل 2023 که این شهر را برای سال میلادی جاری به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو معرفی نموده است و همچنان ادامه دارد، در جلب نظر سرمایه گذاران تاثیرگذار بوده و پیش بینی می گردد از بسته ها و طرح های پیشنهادی دیگری نیز استقبال به عمل آید.

وی ادامه داد: پخش بیش از 160 دقیقه برنامه تلویزیونی از ظرفیتهای گردشگری و قابلیت های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و مذهبی استان اردبیل در کشورهای عضو اکو و بعضی کشورهای دیگر تاثیر خوبی در شناساندن اردبیل به کشورهای اکو و منطقه داشته است.

محمدی ادیب با اشاره به حضور سفرای کشورهای عضو اکو و چین در مراسم رویداد اردبیل 2023 گفت: توئیتی که سفیر چین بعد از بازدید از مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و بخصوص از بخش چینی خانه آن منتشر نموده، گویای تاثیرپذیری و توجه عمیق او نسبت به سرمایه های ملی و تاریخی اردبیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بعلاوه گفت: با وجود اینکه رویداد اردبیل 2023 با تاخیر در استان اردبیل شروع شد ولی بعد از مراسم رویداد اردبیل 2023 اتفاقا خوب و موثری در معرفی ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری اردبیل رخ داد.

محمدی ادیب قابلیت های منحصر بفرد اردبیل و شهرستان های دیگر این استان را برای توسعه صنعت گردشگری بسیار حائز اهمیت دانست و بر اطلاع رسانی مفید و مستمر از این سرمایه های بزرگ تاکید نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2892

به "قرارداد سه طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان اردبیل منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد سه طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان اردبیل منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید