عملکرد فدراسیون کاراته مطلوب ارزیابی شد، امید کسب مدال داریم

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، عبدالحمید احمدی ظهر امروز چهارشنبه در انتها مجمع سالیانه فدراسیون کاراته گفت: مجمع عمومی فدراسیون کاراته با حضور اعضا برگزار گردید و بخشی از اعضا حضور داشتند و نمایندگان استانی ها آنلاین حضور داشتند. گزارش های خوبی از بازرس و حسابرس ارائه شد که نشان می داد عملکرد فدراسیون رو به رشد است.

عملکرد فدراسیون کاراته مطلوب ارزیابی شد، امید کسب مدال داریم

معاون وزیر ورزش ادامه داد: در حوزه اقتصادی شرایط مطلوبتر بود. مواردی هم مصوب شد که مورد توجه قرار بگیرد و به تذکرات حسابرس عمل گردد. در گزارش بازرس هم فرایند مثبت ارزیابی شد. با توجه به اینکه کاراته پرطرفدار است و سبک های زیادی فعال هستند، خوشبختانه کار خوبی که فدراسیون انجام داده است، ایجاد سامانه برای پاسخگویی به نیازهای فدراسیون است.

عبدالحمید احمدی گفت: دربخش همگانی فدراسیون این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت بیشتری را مورد حمایت قرار بدهد. فدراسیون کاراته این فرصت را پیدا نموده که بتواند در المپیک حضور پیدا کند. امیدوارم در آینده بتواند سهمیه های بیشتری هم کسب کند. می تواند یکی از شانس های کسب مدال ایران در المپیک باشد. امیدواریم با حضور تیم جدید فدراسیون و همراهی اعضا مجمع شرایط مطلوب تری را در آینده ببینیم.

وی در خصوص ورود باشگاه های استقلال و پرسپولیس به تیمداری در رشته های غیر فوتبالی نیز گفت: ما انتظار داریم همه باشگاه ها از تک رشته ای بودن خارج شوند. امیدواریم استقلال و پرسپولیس هم بتوانند در لیگ های مختلف رشته های غیر فوتبالی هم حضور پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1788

به "عملکرد فدراسیون کاراته مطلوب ارزیابی شد، امید کسب مدال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد فدراسیون کاراته مطلوب ارزیابی شد، امید کسب مدال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید