طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری استان بوشهر اجرا می گردد

به گزارش باتسک، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم صنعت گردشگری در توسعه و رونق مناطق، تکمیل این طرح ها در استان بوشهر تسریع و طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری اجرا می گردد.

طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری استان بوشهر اجرا می گردد

از سفر با قیمت تور ارزان کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، ناصر امیرزاده صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت گردشگری در این استان بسیار بالا و به عنوان محور توسعه این استان قرار گرفته است گفت: در استان بوشهر 9 دهکده و منطقه گردشگری طراحی و اجرایی شده که فاز نخست 2 دهکده گردشگری تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های گردشگری در استان بوشهر توسعه می یابد اضافه کرد: یکی از مهم ترین زیرساخت های گردشگری هتل سازی است که در این زمینه طرح های هتل سازی در استان بوشهر در حال انجام شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، توسعه مراکز اقامتی در نقاط گردشگر پذیر استان بوشهر را در اولویت برنامه ها دانست و توضیح داد: علاوه بر تاسیس مراکز اقامتی در استان، تکمیل هتل های در دست ساخت در اولویت قرار گرفته که در این راستا هتل سنتی در بافت تاریخی بوشهر راه اندازی می گردد.

امیرزاده با اشاره به اینکه نقاط مختلف استان بوشهر گردشگر پذیر است اضافه کرد: گناوه، بوشهر، دیلم، دشتستان و نقاط ساحلی استان بوشهر از نقاط مهم گردشگرپذیر است که در این مناطق زیرساخت های اسکان مسافران و گردشگران فراهم می گردد.

وی با تاکید بر اجرای طرح های اشتغال زایی در نقاط گردشگر پذیر استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به نقش مهم صنعت گردشگری در توسعه و رونق مناطق، تکمیل این طرح ها در استان بوشهر تسریع و طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری اجرا می گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم اصناف در تاسیسات گردشگری اعلام کرد: تمام شرائط به سمت و سویی می رود که توجه خاصی به صنعت گردشگری می گردد که در این عرصه ایجاد اشتغال و درآمدزایی در تاسیسات گردشگری مورد توجه واقع شده است.

امیرزاده با تاکید بر توجه به معافیت های دفاتر خدمات مسافری و گردشگری گفت: تعرفه آب و برق این دفاتر باید با اساس قانون صنعت گردشگری محاسبه گردد تا انگیزه دست اندرکاران برای سرمایه گذاری در این صنعت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه گردشگری میزان اشتغال و در آمدزایی بخش های مختلف را به همراه دارد گفت: احتیاج است که همه دستگاه های اجرایی همکاری لازم در رونق گردشگری استان داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1147

به "طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری استان بوشهر اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری استان بوشهر اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید