ضرغامی ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس را برچید

به گزارش باتسک، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سفر به استان گلستان با حضور در محل برگزاری هفته هفدهم کورس اسب دوانی گنبدکاووس، در پی درخواست مردم برای لغو ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به علت محدودیت های کرونایی، شخصا درهای این مجموعه را به روی علاقمندان گشود.

ضرغامی ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس را برچید

سیدعزت الله ضرغامی پس از این اقدام به تماشای هفته هفدهم کورس اسب دوانی شهرستان گنبدکاووس نشست.

تماشاگران این رویداد که تا پیش از گشودن درهای مجموعه به وسیله وزیر میراث فرهنگی پشت درهای پیست اسب دوانی گندکاووس تجمع نموده بودند، از لغو ممنوعیت ورود به مسابقات اسب دوانی به وسیله وزیر میراث فرهنگی تقدیر کردند.

تماشاگران به ضرغامی گفتند: بسیاری از مردم گنبدکاووس به وسیله برگزاری مسابقات سوارکاری و پرورش اسب امرار معاش می نمایند و ممنوعیت ورود به این مسابقات معیشت آن ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز پس از مصاحبه با تماشاگران مسابقات سوارکاری به علت جلوگیری از ادامه فرایند تجمع، شخصاً درهای مجموعه سوارکاری را به روی علاقه مندان گشود.

طی این اقدام علاقه مندان توانستند با رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در هفته هفدهم کورس اسب دوانی بهره مند شوند.

مدیران مجموعه سوارکاری گنبدکاووس نیز در گفت وگو با وزیر میراث فرهنگی خواهان واگذاری کامل یا اجاره بلندمدت این مجموعه به شهرستان گنبدکاووس شدند که عزت الله ضرغامی قول داد واگذاری مجموعه سوارکاری به گنبدکاووس را به عنوان مطالبه مردم و مدیران پیگیری کند.

منبع: صدای میراث
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2646

به "ضرغامی ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس را برچید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس را برچید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید