معرفی شهر هواهین تایلند

به گزارش باتسک، در تور تایلند به هر شهری که سفر کنید با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد که بسیبار زیبا و دیدنی هستند. هواهین شهری ساحلی در جنوب تایلند است که در قیاس با دیگر نقاط آن بکرتر و متفاوت تر از نواحی جنوب تایلند به شمار می‌رود.

معرفی شهر هواهین تایلند

هواهین سال هاست عنوان تمیزترین ساحل را از آن خود کرده است. در این شهر می توانید از پارک سنتورینی (Santorini Park) دیدن داشته باشید. این پارک برای شما تصویری فوق العاده از یک جزیره یونانی را به ارمغان می آورد. این پارک که شامل ساختمان های کلاسیک و رنگارنگ و مسیرهای سنگفرش شده است، ترکیبی است از یک پارک تفریحی بسیار زیبا و مغازه های متنوع برای خرید که یک روز شاد و مفرح را برای گردشگران تور تایلند به ارمغان می‌آورد.

هواهین از معروف ترین مناطق تفریحی تابستانی بوده و هم در میان گردشگران خارجی و هم در میان تایلندی ها از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این منطقه آفتابی تا بانکوک حدود 200 کیلومتر یعنی 3 ساعت فاصله دارد. در دهه 1920 قصر تابستانی سلطنتی توسط پادشاه رامای هفتم در اینجا ساخته شد و از آ« پس به عنوان تفرج گاه محبوب طبقه بلندپایه تایلند شناخته شده‌اند.

هواهین با بندر قدیمی و سنتی، رستوران های دریایی و ساحلی شنی به وسعت سه کیلومتر از زیباترین مناطق ساحلی تور تایلند به شمار می‌رود. در حاشیه جنوبی این ساحل زیبا، معابد زیبای بودیست بر فراز تپه ها سر برافراشته‌اند.

امروزه خانواده سلطنتی همچنان طبق سنت، بخشی از سال را در این مکان می گذراند. هواهین با داشتن امکانات بسیار تفریحی، مقصد گردشگری بسیار زیبایی است. این منطقه برخلاف پاتایا، با آرامش زیبایی طبیعی، به خوبی نمایانگر روح و فضای تایلندی است و از این رو مکان عالی برای خانواده هایی می‌باشد که به دور از هیاهوی شهر به دنبال آرامش و استراحت می‌باشند.

از جاذبه های هواهین، ایستگاه قطار هواهین است که در زمان رامای ششم ساخته شده است و به جرأت می توان به عنوان زیباترین ایستگاه قطار تایلند از آن نام برد.

انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 392

به "معرفی شهر هواهین تایلند" امتیاز دهید

4 کاربر به "معرفی شهر هواهین تایلند" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهر هواهین تایلند"

1 دیدگاه

عباس 13 تیر 1401

مقالع نیاز به عکس و توضیح کامل دارد

پاسخ به عباس
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید