تور دبی ارزان: سرمایه گذاری 10 میلیارد پوندی امارات در انگلیس

به گزارش باتسک، همزمان با سفر ولیعهد ابوظبی به انگلیس، امارات متعهد به سرمایه گذاری 10 میلیارد پوندی در انگلیس طی 5 سال شده است.

تور دبی ارزان: سرمایه گذاری 10 میلیارد پوندی امارات در انگلیس

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الخلیج الجدید، بر اساس گزارش فایننشال تایمز به نقل از یک مقام انگلیسی که از مذاکرات جاری ابوظبی و لندن آگاه است، امارات متعهد شده است که طی 5 سال 10 میلیارد پوند (13.85 میلیارد دلار) سرمایه گذاری اضافی در انگلیس انجام دهد.

دفتر مطبوعاتی بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در بیانیه ای اظهار داشت که انتظار می رود دفتر سرمایه گذاری انگلیس و شرکت سرمایه گذاری مبادله امارات روز پنجشنبه توافقنامه ای را برای توسعه مشارکت سرمایه گذاری مستقل بین دو کشور امضا نمایند.

در این بیانیه آمده است: این توافق باعث افزایش سرمایه گذاری در سراسر انگلیس در زمینه علوم زیستی، فناوری و تغییر به سمت انرژی پاک و زیرساخت ها می گردد.

سرمایه گذاری های اضافی که احتمالاً اعلام می گردد شامل سرمایه گذاری 500 میلیون پوند (690 میلیون دلار) در یک شرکت انگلیسی برای فیبر نوری پهن باند است که سرمایه گذاری بخشی از افزایش سرمایه شرکت است.

شرکت سرمایه گذاری مبادله دولت ابوظبی در ماه مارس ، با انگلیس قراردادی برای سرمایه گذاری 800 میلیون پوند در پروژه های توسعه علوم زیستی و مراقبت های بهداشتی امضا کرد.

این معاملات در حالی صورت می گیرد که جانسون روز پنجشنبه میزبان شیخ محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در یک ملاقات دوجانبه در داونینگ استریت خواهد بود.

امارات این ماه اظهار داشت که در پی توافقات اقتصادی جامع با کشورهایی از جمله انگلستان است که پتانسیل بالایی برای رشد نشان می دهند.

در بیانیه دفتر جانسون آمده است که امارات متحده عربی و انگلیس بعلاوه بر سر مشارکت برای مقابله با جریانهای اقتصادی نامشروع توافق خواهند کرد.

روز پنجشنبه ، بن زاید سفر رسمی خود را به انگلستان شروع می نماید. جایی که دو طرف درباره دوستی و همکاری استراتژیک بین دو کشور بحث خواهند کرد.

علاوه بر موارد فوق، دو طرف بعلاوه تعدادی از مسائل و تحولات خاورمیانه را مورد بحث قرار خواهند.

دسامبر گذشته دو کشور در خصوص برنامه همکاری اقتصادی ، تجاری و سرمایه گذاری مشترک برای مرحله بعدی که شامل 9 محور اصلی و تعدادی از سازوکارها و برنامه های مشارکت است به توافق رسیدند که این توافق با هدف تقویت روابط اقتصادی بین دو کشور و حمایت از استراتژی های توسعه پایدار در هر یک از آنها بود.

مجموع مبادلات تجاری غیرنفتی بین امارات و انگلیس در هشت ماه اول سال 2020 حدود 5.5 میلیارد دلار بوده است.

انگلیس ششمین صادرنماینده عظیم دنیا به امارات متحده عربی است و 2.8 درصد از کل واردات این کشور از دنیا را تأمین می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2393

به "تور دبی ارزان: سرمایه گذاری 10 میلیارد پوندی امارات در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: سرمایه گذاری 10 میلیارد پوندی امارات در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید