زایتسف: قول می دهم که روزی به ایتالیا برگردم

به گزارش باتسک، خبرنگاران: ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: خیلی متأسفم که تیم لوبه بانکا را ترک کردم و به طرفداران این تیم قول می دهم روزی به ایتالیا برگردم.

زایتسف: قول می دهم که روزی به ایتالیا برگردم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ایوان زایتسف، ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا است که مدال برنز المپیک 2012 لندن و لیگ های دنیای 2013 و 2014 را در کارنامه خود دارد.

ایوان با 202 سانتی متر قد هیچ گاه متکی به اعتبار پدرش ویاچسلاو زایتسف که 2 مدال طلای قهرمانی دنیا و یک قهرمانی المپیک (1980 مسکو) را با تیم ملی شوروی سابق دارد، نیست و همیشه در کوشش است تا پیشرفت کند.

زایتسف گفت: من می خواهم کیفیت بازی خودم را ارتقا بدهم و با بدنسازی و تمرین همیشه وزن ایده آلی داشته باشم. از صندلی من، بازیکنان بسیار خوبی در یک طرف تور در کنار من و در طرف دیگر تور مقابل من هستند. عضلات من باید همیشه در بهترین شکل ممکن باشند البته من دوران نقاهت پس از 2 مصدومیت را سپری می کنم.

یکی از این مصدومیت ها، زایتسف را مجبور کرد در مسابقات قهرمانی دنیا 2014 تیمش را تنها بگذارد و ایتالیا هم در غیاب او به نتوانست به جمع 6 تیم برتر صعود کند. او حالا مسابقات قهرمانی دنیا را پشت سرگذاشته و با قراردادی 3 ساله به تیم دینامو مسکو روسیه آمده است.

وی ادامه داد: من 2 سال پرافتخار را با تیم لوبه بانکا در لیگ ایتالیا سپری کردم که به من یاری کرد به عنوان یک ورزشکار و یک انسان رشد کنم و کامل شوم. من با این تیم به نخستین اسکودتو رسیدم و عنوان کاپیتانی تیم را نیز به عهده داشتم. خیلی متأسفم که تیم لوبه بانکا را ترک کردم و به طرفداران این تیم قول می دهم که روزی به ایتالیا برگردم.

یاران ایوان زایتسف در تیم دینامو مسکو امشب در سوپر لیگ والیبال روسیه با یاران سعید معروف در تیم زنیت کازان روبرو می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 861

به "زایتسف: قول می دهم که روزی به ایتالیا برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایتسف: قول می دهم که روزی به ایتالیا برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید