خانه نشینی چند هفته ای در انتظار ستاره آسیایی تاتنهام، سون مصاف با لایپزیگ و چلسی را از دست داد

به گزارش باتسک، مصدومیت هافبک هجومی کره ای سفیدپوشان لندن او را برای چند هفته از همراهی تیم تحت راهنمایی ژوزه مورینیو باز خواهد داشت.

خانه نشینی چند هفته ای در انتظار ستاره آسیایی تاتنهام، سون مصاف با لایپزیگ و چلسی را از دست داد

با تور مالزی و سنگاپور تابستان 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری اسکای اسپورتس انگلیس، سون هئونگ مین، هافبک تیم فوتبال تاتنهام به دلیل مصدومیتی که در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل استون ویلا گریبانش را گرفت تا چند هفته قادر به بازگشت به زمین بازی نخواهد بود.

ظاهراً دست راست ستاره کره ای تاتنهام در این بازی به گونه ای شکسته که مداوای آن احتیاج به عمل جراحی دارد و به این ترتیب او چند هفته ای نمی تواند تمرین و بازی کند.

سون در دقیقه نخست دیداری که با پیروزی تاتنهام انتها یافت، در اثر برخورد با ازی کنسا، بازیکن استون ویلا دچار این مصدومیت شد اما او تا انتها مسابقه در زمین بازی ماند و حتی دو گل هم به ثمر رساند که یکی از آنها گل پیروزی بخش تیمش در دقایق تلف شده نیمه دوم بود که منجر به پیروزی سفیدپوشان لندن شد.

مصدومیت سون در حالی اتفاق افتاده است که تاتنهام فردا شب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان لایپزیگ است و شنبه هفته آینده هم در لیگ برتر میهمان همشهری اش چلسی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1132

به "خانه نشینی چند هفته ای در انتظار ستاره آسیایی تاتنهام، سون مصاف با لایپزیگ و چلسی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه نشینی چند هفته ای در انتظار ستاره آسیایی تاتنهام، سون مصاف با لایپزیگ و چلسی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید