آشنایی با رستوران های مالزی

به گزارش باتسک، در سفر با تور مالزی کشوری با قوم ها و فرهنگ های مختلف علاوه بر لذت بردن از جاذبه های گردشگری آن شاید بخواهید غذاهای خوشمزه مالزیایی نیز صرف کنید . در مالزی رستوران های شیک و مدرن با انواع غذاهای متنوع که برگرفته از غذاهای کشورهای مختلف آسیاست وجود دارد که می توانید غذاهای رنگارنگ و خوش طعم آنها را صرف کنید و تجربه منحصر به فردی در سفر به مالزی برای خود بسازید همچنین غذاهای خیابانی این کشور در جهان معروف است. با قدم زدن در بعضی خیابان های آن غذاهای فست فود متنوع و بسیار لذیذی وجود دارد که رقیب رستوران های درجه یک مالزی است.

آشنایی با رستوران های مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

گفتنی است که در این کشور رستوران مخصوص ایزانیان و همچین به دلیل زندگی مسلمانان در این کشور رستوران هایی با مواضین مسلمانان وجود دارد. در پاراگراف های بعدی معروف ترین رستوران های شهر های مختلف مالزی را نام می بریم.

رستوران های کوالالامپور

رستوران آ کونگ، رستوران بیژن، رستوران کافه کافه ، رستوران گشنیز، رستورانِ تاریکِ کوالالامپور، رستورانِ می و مایک، رستوران سانکت، رستوران 39 .

رستوران های پنانگ

رستوران Dining Room ، رستوران Kebaya ، رستوران Matsu در هتل Lone Pine، رستوران Farquhar Mansion Penang ، رستوران 32 At The Mansion ، رستوران Feringgi Grill ، کافه Spice Market ، رستوران Suffolk House ، رستوران Beach Blanket Babylon Bar & Bistro ، کافه Mews .

رستوران های لنکاوی

رستوران گولای هاوس، رستوران پاویلیون، رستوران لا سال در کاسا دل مار، رستوران براسری.

منبع: لذت سفر
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 530

به "آشنایی با رستوران های مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید