راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین برای اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

به گزارش باتسک، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: دفتر کار مجازی برای تمام اعضای هیئت علمی این دانشگاه به منظور مشاوره و حل مسائل آموزشی دانشجویان راه اندازی شد.

راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین برای اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

امیررضا نقش در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در نجف آباد با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای آموزش مجازی و غیرحضوری در شرایط اپیدمی کرونا اظهار کرد: پیرو بخشنامه دکتر طهرانچی درباره پرهیز از تعطیلی فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه و انجام دورکاری در دوره طرح فاصله گذاری اجتماعی با ارائه خدمات در بسترهای مجازی و استفاده از فناوری اطلاعات و نیز پیرو بخشنامه داخلی واحد نجف آباد، دفتر کار مجازی برای تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برای مشاوره و حل مسائل آموزشی دانشجویان راه اندازی شد.

وی اضافه نمود: این دفاتر در شرایط فعلی دانشگاه ها و به منظور جلوگیری از هرگونه اخلال و تأخیر در راهبری رساله ها و سرانجام نامه های دانشجویی، پروژه، کارآموزی و طرح های معماری (کرکسیون)، مشاوره و حل مسائل آموزشی دانشجویان توسط مسئولان دانشکده ها و مدیران گروه ها و ... راه اندازی شد به گونه ای که تمام اعضای هیئت علمی به برگزاری جلسات آنلاین راهبری (در ساعت و روز دلخواه خود) اقدام نمایند و فرایند کار دانشجو آنالیز و برطرف اشکال گردد و نظارت و پیگیری لازم صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ادامه داد: دانشجویان می توانند پس هماهنگی قبلی با استاد خود یا مسئول مربوطه در دانشکده و دریافت لینک دفتر مجازی استاد، در روز و ساعت مقرر (طبق هماهنگی با استاد یا مسئول مربوطه) وارد جلسه آنلاین با استاد شوند.

نقش اعلام کرد: تمام امکانات جلسه آنلاین شامل آپلود فایل ارائه، به اشتراک گذاری دسک تاپ، امکان ارتباط ویدئویی، وایت برد و ... برای دانشجو، پس از تنظیم و تبدیل نقش از کاربرعادی به ارائه نماینده توسط استاد (اپراتور جلسه آنلاین) فراهم است.

وی بیان نمود: دانشجویان می توانند با دریافت کد دفتر مجازی عضو هیئت علمی، به وسیله لینک عمومی ورود به دفتر مجازی استادان وارد سامانه شوند و امور آموزشی خود را با استادان پیگیری نمایند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان توضیح داد: تمام اعضای هیئت علمی موظف هستند تا زمان اعمال محدودیت فعالیت حضوری در دانشگاه در ساعات معین در دفتر مجازی اختصاصی خود آنلاین باشند و پاسخگویی به مراجعات آنلاین دانشجویان انجام گیرد که این ساعات جزو ساعات موظف اعضای هیئت علمی به عنوان دورکاری محسوب می گردد.

نقش عنوان نمود: به منظور پیگیری غیرحضوری مراجعات دانشجویی و توقف نکردن در فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه، تمام معاونان، مدیران کل، رؤسا و معاونان دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی هر هفته با زمان بندی معین، در دفتر کار عمومی مجازی خود حاضر و در جلسه آنلاین، پاسخگویی مراجعات دانشجویان درباره پیگیری امور اداری، آموزشی و پژوهشی خواهند بود و با مدیریت جلسه آنلاین هر دانشجو پیگیری امور خود را در دفتر کار مجازی انجام می دهند و علاوه بر ارائه هدایت لازم، حل مشکل دانشجو حتی المقدور به صورت غیرحضوری تا حصول نتیجه پیگیری و ارجاعات لازم انجام می گردد.

انتهای پیغام/4103/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1478

به "راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین برای اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین برای اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید