راهنمای سفر به روسیه ، جام جهانی 2018 به روسیه سفر کنید (تور روسیه)

به گزارش باتسک، مسابقات جام جهانی فوتبال یکی از هیجان انگیزترین اتفاقاتی است که هر چهار سال یک بار رخ می دهد و علاقه مندان به فوتبال برای تماشا این رخداد بزرگ لحظه شماری می نمایند. همان طور که می دانید بیست و یکمین دوره این جام قرار است در کشور روسیه برگزار شود. اگر علاقه مند هستید تا سفری به کشور روسیه داشته باشید، شاید این زمان برترین فرصت برای ساخت یک سفر خاطره انگیز و پر از هیجان برای شما باشد، خصوصا اگر از دوستداران و هواداران این ورزش مهیج نیز باشید. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا با نکته هایی برای داشتن یک سفر خوب آشنا شوید. جام جهانی 2018 روسیه یکی از سفرهاییست که هرکسی آرزوی رفتن به آن را در سرش می پروراند.

راهنمای سفر به روسیه ، جام جهانی 2018 به روسیه سفر کنید (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

جام جهانی 2018 در روسیه

اگر از دوستداران فوتبال هستید و سفر به روسیه نیز در فهرست سفرهایی که قرار است در آینده انجام دهید واقع شده است، بهتر است سفر خود را کمی جلو بیندازید. شما می توانید همزمان هم به روسیه سفر نموده و از تماشای جاذبه های تماشای آن لذت ببرید و هم این که در تماشایی ترین و هیجان انگیز ترین مسابقات فوتبال شرکت نموده و تیم های مورد علاقه خود را از نزدیک تشویق کنید. این مسابقه به مدت یک ماه از تاریخ 14 ژوئن 2018 تا 15 ژوئیه 2018 در کشور روسیه برگزار می گردد. پس از امروز فرصت دارید تا برای این سفر رویایی برنامه ریزی کنید.

چه شهرهایی میزبان بازی های جام جهانی هستند؟

کشور روسیه در حال آماده سازی خود برای میزبانی بازی های جام جهانی است و قطعا برنامه های زیادی برای این کار در دست دارد. گفته می گردد بازی های جام جهانی 2018 قرار است در 11 شهر روسیه و 12 استادیوم انجام گردد. شهر هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده دارند عبارتند از: مسکو، سن پترزبورگ، کازان، کالینینگراد، سامارا، سارانسک، سوچی، نیژنی نووگورود، روستوف نا دونو، ولگوگراد و یکاترینبورگ.

یکی از نکاتی که در کشور روسیه باید به آن توجه داشت، فاصله زیاد شهر های آن از هم می باشد. از آن جایی که بازی ها در شهرهای و استادیوم های مختلف انجام می گردد، باید بدانید که چه شهری را برای اقامت خود در جام جهانی روسیه انتخاب نمایید و چطور بتوانید بازی ها را تماشا نمایید. قطعا کشور روسیه تمهیداتی برای جابجایی بین شهرها و تماشای بازی ها برای علاقه مندان می اندیشد. اما مسافران نیز باید شهری مناسبی را برای اقامت خود در نظر داشته باشند.

تمامی شهرهای نام برده شده از جاذبه های تماشای و تماشایی فراوانی برای گردشگران برخوردارند. اما شما قطعا می توانید یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب نمایید. اگر انتخاب برای شما سخت است، ما به شما یاری خواهیم کرد. 2 شهر مسکو و کازان برترین انتخاب برای محل اقامت مسافران می باشند. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چرا پیشنهاد ما به شما انتخاب این دو شهر است.

مراسم افتتاحیه بازی های جام جهانی در شهر مسکو

شهر مسکو مرکز کشور روسیه بوده و دسترسی بهتر و راحت تری به شهرهای میزبان دیگر دارد. از این رو با اقامت در این شهر می توانید برای تماشای بازی هایی که در شهرهای دیگر روسیه برگزار می گردد نیز برنامه ریزی کنید.

یک علت دیگر برای انتخاب این شهر، اجرای مراسم افتتاحیه بازی های جام جهانی روسیه می باشد. از این رو این امتیاز نیز نصیب شما خواهد شد که بتوانید در این مراسم مجذوب نماینده شرکت نمایید. باید بدانید که بازی اول و بازی های نیمه نهایی نیز قرار است در مسکو برگزار گردد. بعلاوه در تاریخ 15 ژوئیه ملاقات فینال این مسابقات در استادیوم لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد.

همان طور که مشاهده می کنید، شما با اقامت در مسکو می توانید در حساس ترین بازی های جام جهانی روسیه حضور داشته باشید. علاوه بر آن شهر مسکو یکی از پرجاذبه ترین شهرهای کشور روسیه نیز می باشد که گردشگران بسیاری سالانه از این شهر بازدید می نمایند.

شهر کازان مرکز ورزشی روسیه

یکی از شهرهایی که برای اقامت در جام جهانی روسیه پیشنهاد می گردد، کازان است. کازان شهری است که در سال 2009 توانست عنوان مرکز ورزشی روسیه را از آن خود کند. در سال 2015 نیز مسابقات جهانی ورزش های آبی در این شهر برگزار گردید. بعلاوه باشگاه فوتبال روبین کازان یکی از پر افتخارترین باشگاه های روسیه است.

علاوه بر این موارد، کازان شهری است که در نزدیکی شهرهای نیژنی نووگورود، سامارا و سارانسک واقع شده است. هرکدام از این شهر ها محل برگزاری تعدادی از بازی های جام جهانی 2018 روسیه می باشند. با توجه به نزدیک بودن آن ها با هم شما این امکان را خواهید داشت که تعداد بازی های بیشتری را از نزدیک تماشا کنید و زمان زیادی را برای رفت و آمد بین شهرها اختصاص ندهید. البته قبل از انتخاب این شهر باید به این نکته توجه داشته باشید که از مرحله یک چهارم نهایی دیگر هیچ بازی در این شهر برگزار نمی گردد.

هرچند این شهر نسبت به شهر مسکو دارای تماشای ها و مجذوب نمایندهیت های گردشگری کمتری است، اما شما با اقامت در این شهر علاوه بر تماشای بازی های فوتبال، می توانید از مکان هایی چون کرملین کازان تماشا نمایید. کرملین یکی از تماشای های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می باشد. تلاقی دو رود مهم ولگا و کازانکا نیز یکی از جاذبه های طبیعی این شهر محسوب می گردد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

نکات قابل توجه برای رفتن به جام جهانی 2018 روسیه

1) افرادی که برای تماشای بازی های جام جهانی 2018 به روسیه سفر می نمایند، نیازی به دریافت ویزا ندارند.

2) روسیه کشوری سردسیر است، اما مسابقات در فصل تابستان این کشور برگزار گردیده و هوای آن جا در این فصل معتدل می باشد. از این رو سفر در زمان مناسبی انجام می گردد و نگرانی بابت هوای سرد آن جا نخواهید داشت

3) با توجه به این که فاصله بین شهرهای روسیه بسیار زیاد است، اختلاف ساعت در دو شهر وجود دارد. از این رو همواره ساعت شهری که به آن سفر می کنید را از قبل بدانید.

4) بهتر است قبل از سفر اطلاعات لازم در خصوص ارز این کشور را به دست آورید. این مسئله یکی از بزرگ ترین مسائل مسافران روسیه است.

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات خوبی درمورد بازی های جام جهانی 2018 روسیه و اقامت در کشور روسیه را برای شما عزیزان آماده کنیم. امیدواریم این نکات مورد استفاده شما قرار گرفته و از سفر به جام جهانی 2018 خود نهایت لذت را ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2796

به "راهنمای سفر به روسیه ، جام جهانی 2018 به روسیه سفر کنید (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به روسیه ، جام جهانی 2018 به روسیه سفر کنید (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید