دهکده فیل ها در پاتایا ، تایلند پاتایا Elephant Village

به گزارش باتسک، دهکده فیل های پاتایا

در این مقاله از مجله خبرنگاران شما را با یکی از جاذبه های بسیار زیبای تایلند یعنی دهکده فیل های پاتایا آشنا خواهیم کرد. این دهکده یکی از باغ وحش های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با ما همراه باشید.

دهکده فیل ها در پاتایا ، تایلند پاتایا Elephant Village

دهکده فیل ها پاتایا یکی از جاهای بسیار دیدنی تایلند می باشد که در سال 1973 برای نگه نگه داری و مراقبت از فیل هایی که دیگر توان کار کردن را نداشتند و در اصل از کار افتاده بودند تاسیس شده است.

از آن جایی که این فیل های مهربان هنوز قادر به انجام برخی از کار ها مانند سواری دادن یا اجرای نمایش بودند ، مسئولین را به این فکر وا داشت که این مکان را به یک مکان تفریحی و گردشگری تبدیل نمایند. این کار نه تنها موجب جذب جهانگرد به کشور و عایدی زایی برای تامین بودجه نگه داری از فیل ها می شد ، بلکه برای فیل ها نیز خوشایند به نظر می رسید.

با چنین برنامه ای مدیران مجموعه می توانستند علاوه بر مراقبت و نگهداری از فیل ها، عایدیی به دست آورند تا از این طریق هزینه های مربوط به آن ها، تأمین گردد. دهکده فیل ها از اندک مجموعه هایی است که حیوانات را در زیستگاه اصلی خود نگهداری می نمایند و فضای آن با باغ وحش تفاوت دارد.

در این کمپ می توانید یک ساعت را سوار بر فیل در طبیعت سبز و زیبای جنگل اطراف به گشت و گذار بپردازید، از هوای تازه همراه با صدای آواز پرندگان لذت ببرید و با فیل ها این موجودات مهربان و دوست داشتنی ارتباط برقرار کنید. پس از سواری می توانید به مجموعه برگردید و فوتبال فیل ها، حمام فیل ها و نمایش های دیگر را دیدن کنید. بعلاوه در دهکده فیل ها از بازدید نمایندگان با میوه های فصلی و محلی باغ های اطراف پذیرایی خواهد شد.

بازدید از این دیدنی شهر پاتایا هم تجربه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود و هم کمکی به زندگی فیل ها می نماید چرا که هزینه ورودی که پرداخت می کنید صرف نگهداری از آن ها خواهد شد.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2947

به "دهکده فیل ها در پاتایا ، تایلند پاتایا Elephant Village" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهکده فیل ها در پاتایا ، تایلند پاتایا Elephant Village"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید