دمای هوای خراسان رضوی همچنان روبه کاهش

به گزارش باتسک، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فرایند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و در روزهای پیش رو شاهد هوای خنک در استان خواهیم بود.

دمای هوای خراسان رضوی همچنان روبه کاهش

مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز نیز آسمان استان خراسان رضوی کماکان صاف و در نقاط شرقی استان کمی تا قسمتی ابری است که این فرایند تا انتهای هفته جاری ادامه دارد.

او افزود: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از عصر امروز بر شدت و وزش باد در خراسان رضوی اضافه نموده می شود که این پدیده در نواحی شرقی استان همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال ایجاد خسارت به سازه های موقت رخ خواهد داد.

اثمری بیان کرد: در شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای 11 درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای 37 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر های خراسان رضوی بوده اند. در این مدت بیشترین مقدار سرعت وزش باد از شهرستان تربت جام با 58 کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

ارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته نیز دمای شهر مشهد بین 18 و 32 درجه سلسیوس در نوسان بود و امروز نیز پیش بینی می شود دمای هوا در گرمترین ساعت با کاهش دو درجه ای به 30 درجه و در خنک ترین ساعات با سه درجه کاهش به 15 درجه بالای صفر برسد.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2728

به "دمای هوای خراسان رضوی همچنان روبه کاهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای هوای خراسان رضوی همچنان روبه کاهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید