تور ایتالیا: دربی میلان دردسرهای مانچینی را افزایش داد

به گزارش باتسک، مصاف دو تیم شهر میلان باعث افزایش مسائل تیم ملی ایتالیا برای بازی حساس پیش روی این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 شد.

تور ایتالیا: دربی میلان دردسرهای مانچینی را افزایش داد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، برنده نداشتن دربی دلامادونینا در مصاف شب گذشته (یکشنبه) تیم های میلان و اینتر اوقات بسیاری از طرفداران دو تیم را تلخ کرد، اما شاید بیش از آنها روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا بود که در انتها این بازی ناراحت به خانه برگشت؛ علتش هم احتمال خط خوردن دو بازیکن دیگر از لیست بازیکنانی است که او به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نموده است.

نیکولو بارلا و آلساندرو باستونی دو بازیکن تیم فوتبال اینتر در جریان این بازی مصدوم و مجبور به ترک میدان شدند. هر دوی آنها به علت مصدومیت از ناحیه کشاله ران در نیمه دوم تعویض شدند. علاوه بر آن مهاجم اینتر، ادین ژکو هم به علت مصدومیتی مشابه مجبور به ترک میدان شد.

مصدومیت بارلا و باستونی در حالی رخ داد که آتزوری پیش از این یک هافبک دیگر خود مارکو وراتی را هم به علت مصدومیت از دست داده بود و مانچینی نمی تواند روی او حساب کند. علاوه بر اینها، زوج خط دفاعی یوونتوس، جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی هم دچار مصدومیت شده اند و هنوز معین نیست که آنها آمادگی لازم برای حضور در ترکیب آتزوری را داشته باشند.

تیم ملی ایتالیا در جدول رده بندی گروه C مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، با 14 امتیاز صدرنشین است، اما این تیم تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سوئیس در این صندلی واقع شده است. به این ترتیب شاگردان مانچینی برای سخت نشدن کارشان در جهت صعود به مرحله نهایی رقابت ها باید بازی آدینه شب سوئیسی ها را در استادیوم المپیکو ببرند. آخرین بازی آنها هم دوشنبه هفته آینده مقابل ایرلندشمالی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2487

به "تور ایتالیا: دربی میلان دردسرهای مانچینی را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: دربی میلان دردسرهای مانچینی را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید