خیره کننده ترین تصاویر نشنال جئوگرافیک در سال 2022

به گزارش باتسک، از بین بیش از دو میلیون عکس ثبت شده در سراسر دنیا به وسیله عکاسان مشهور این مجله، 118 عکس خیره کننده به عنوان عکس های برتر برای تصاویر سال انتخاب شدند.

خیره کننده ترین تصاویر نشنال جئوگرافیک در سال 2022

به گزارش خبرنگاران؛ ویتنی جانسون لاتور از مسئولان نشنال جئوگرافیک گفت: آن هایی که انتخاب شده اند تصاویری هستند که ما را در مسیر خود متوقف می نمایند و ما را تشویق می نمایند تا دنیای اطراف خود را به روش های نو و بی سابقه ببینیم.

وی گفت: عکس های انتخاب شده برای تصاویر سال ما را در مسیرمان متوقف می نمایند و باعث می شوند به داستان هایی که باید گفته شوند توجه کنیم.

لاتور اضافه کرد: هر تصویر پرتره ای از زندگی در حال حرکت را نشان می دهد و همه ما را تشویق می نماید تا دنیا اطراف خود را به شیوه های نو و بی سابقه ببینیم. این قدرت داستان سرایی بصری است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی نشنال جئوگرافیک، تصاویر سال دارای داستان های متعددی است که خوانندگان را به مکان های دور و نزدیک منتقل می نماید.

سال جاری، 132 عکاس در 60 کشور دنیا اعزام شدند. در مجموع 2,238,899 تصویر ثبت شد و 4000 پوند تجهیزات در این زمینه ارسال شد.

عکاسان برای گرفتن عکسی عالی دمای 120 درجه در استان های سند و بلوچستان پاکستان تا 49 درجه زیر صفر در سرزمین های شمال غربی کانادا را تجربه کردند.

در این فرآیند، تقریباً تمام قاره ها تحت پوشش قرار گرفتند و در نتیجه نگاهی قوی و متنوع به زندگی در سراسر دنیا به وجود آمد.

ناتان لامپ، سردبیر نشنال جئوگرافیک گفت که من عاشق این هستم که تصاویر سال 2022 صرفاً اخبار مهم سال را ثبت نمی نماید. ما داستان های قدرتمند سال را به نمایش می گذاریم که عکاسان ما در سراسر دنیا از لنز های خود در آن استفاده نموده اند.

وی اضافه کرد: این مجموعه تازگی و غافلگیری را به گونه ای به تصویر می کشد که به اعتقاد من برترین کاری را که ما در Nat Geo انجام می دهیم بیان می نماید.

همزمان با نمایشگاه سالانه تصاویر سال، نشنال جئوگرافیک مسابقه عکس سال را راه اندازی نموده است و از عکاسان مشتاق دعوت می نماید تا دنیا اطراف خود را نشان دهند. برنده جایزه بزرگ در شماره آینده مجله نشنال جئوگرافیک در میان عکاسان برجسته دنیا معرفی خواهد شد و یک اشتراک دیجیتالی شش ماهه برای مجله دریافت خواهد نمود.

علاوه بر این، ده برنده افتخاری عکس هایشان را در صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک که 6.5 میلیون دنبال نماینده دارد، نمایش داده می گردد و همین طور شش ماه عضویت رایگان دریافت می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2776

به "خیره کننده ترین تصاویر نشنال جئوگرافیک در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیره کننده ترین تصاویر نشنال جئوگرافیک در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید