خبرنگاران نکونام: شکست تیم گل گهر کار بزرگی است

به گزارش باتسک، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان فولاد امشب جانانه جنگیدند و با شکست گل گهر کار بزرگی انجام دادند.

خبرنگاران نکونام: شکست تیم گل گهر کار بزرگی است

به گزارش خبرنگاران جواد نکونام شنبه شب پس از برد تیمش مقابل گل گهر در نشست خبری گفت: ابتدا به طرفداران و تمام مردم استان تبریک می گویم و این برد شیرین و دلچسب را به آنها تقدیم می کنم.

وی اضافه نمود: بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا که در گروه سختی قرار داشتیم امروز بازیکنانمان بسیار با کیفیت بازی کردند. خوشحالیم از این که توانستیم یک تیم خوب را شکست دهیم و معتقدم هیچ تیمی به اندازه ما نتوانسته بود گل گهر را تحت فشار قرار دهد.

سرمربی فولاد گفت: در یکی 2 صحنه تمرکزمان را از دست دادیم و به حریف موقعیت دادیم اما در کل از نظر فوتبالی برتر از حریف بوده و مستحق برد بودیم.

وی ادامه داد: وقتی حریف بازی مستقیم انجام داد مجبور شدیم دفاع کنیم و ناخواسته عقب کشیدیم. ما تا روز آخر کوشش خود را می کنیم و در میدان می جنگیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

نکونام با بیان اینکه سازمان لیگ در مورد فرسایشی شدن لیگ تقصیری ندارد گفت: ما از عربستان نامه نگاری کردیم تا یک روز بازی لیگ برتر ما را عقب بیندازند اما صراحتا به ما گفتند که این کار را نمی نمایند اما بازی های 2 تیم دیگر به عقب افتاد.

وی با اشاره به اینکه هیچ برنامه ریزی برای یاری به ما صورت نمی گیرد اضافه نمود: الان سه بازی عقب افتاده ما در خانه است اما طوری برنامه ریزی می نمایند که یک بار در خانه و یک بار بیرون از خانه بازی کنیم.

سرمربی فولاد گفت: تیم ما هیچ زوری ندارد و باید تمکین کنیم. پنجره ما بسته بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم با این وجود تا روز آخر قول می دهم تمام توانم را برای فولاد بگذارم هر چند شرایط ما نسبت به دیگر تیم ها خاص است.

ملاقات تیم های فولاد و گل گهر با فزونی یک بر صفر فولاد به خاتمه رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2235

به "خبرنگاران نکونام: شکست تیم گل گهر کار بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نکونام: شکست تیم گل گهر کار بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید