خبرنگاران مسئولان تالش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام برنامه ریزی کردند

به گزارش باتسک، آستارا - خبرنگاران - فرماندار و نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی راهکارهای تکمیل پروژه ها و طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان را برای سال 1400 آنالیز و در مورد پیگیری و تامین اعتبارات لازم برنامه ریزی کردند.

خبرنگاران مسئولان تالش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام برنامه ریزی کردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران فرماندار تالش روز شنبه در نخستین جلسه کاری سال 1400 با نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، در فرمانداری تالش پروژه های استانداردسازی استادیوم ورزشی پوریای ولی، تقاطع غیر هم سطح خرجگیل و پل موقت بخش اسالم، کنار گذر و کمربندی و رمپ ورودی بیمارستان نورانی تالش را از مهمترین پروژه های ناتمام گفت.

محمد حسین شاهکویی در رابطه با پروژه استانداردسازی استادیوم ورزشی به برقراری ارتباط با مدیران استانی برای تکمیل آن اشاره نمود و گفت: تکمیل این استادیوم برای دوستداران ورزش و علاقه مندان به فوتبال ضرورت دارد و با جدیت پیگیری می گردد.

وی با اشاره به مسائل و خطرات احتمالی ناشی از تکمیل نشدن تقاطع غیر هم سطح خرجگیل و پل اسالم برای ساکنین این مناطق گفت: برای تکمیل این طرح های عمرانی و تامین اعتبار و مصالح مورد احتیاج، با مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه استان گیلان مذاکره و قول مساعد اخذ شده است.

فرماندار تالش با اشاره پیشرفت کُند عملیات اجرایی طرح کنار گذر و رمپ بیمارستان شهید نورانی این شهرستان گفت: مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان پیرو مذاکره و توافق قبلی، برای تسریع تکمیل این پروژه ها همکاری لازم را خواهند کرد.

حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستان های تالش و ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تکمیل طرح های یاد شده، در مورد تامین اعتبارات لازم و پیگیری پروژه ها از ناحیه مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2183

به "خبرنگاران مسئولان تالش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام برنامه ریزی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسئولان تالش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام برنامه ریزی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید