بهتر بود از دو مربی استفاده می کردیم، فدراسیون تصمیم گیرنده است

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، رقابت های والیبال قهرمانی آسیا از 21 تا 28 شهریور ماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد. رقابت های قهرمانی جوانان جهان نیز به فاصله سه روز و در تاریخ 31 شهریور ماه تا 11 مهر ماه به میزبانی ایتالیا و بلغارستان انجام می شود و هدایت دو تیم قهرمانی آسیا و جوانان جهان بر عهده بهروز عطایی خواهد بود.

بهتر بود از دو مربی استفاده می کردیم، فدراسیون تصمیم گیرنده است

رقابت های قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان بسیار برای والیبال ایران حائز اهمیت است و مسابقات جوانان جهان نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی مهم می باشد. فدراسیون والیبال برای هر دو رویداد مهم بهروز عطایی را مامور کرده است تا عطایی و همکارانش در چالشی عظیم قرار گیرند.

انتخاب بهروز عطایی در جلسه کمیته فنی سوالاتی را پیش آورد. اینکه یک مربی چطور دو تیم را باید هدایت و کنترل کنند و به نتیجه دلخواه نیز دست یابد.

فدراسیون از عطایی برنامه گرفته بود

بهنام محمودی عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگاران درباره تصمیم کمیته فنی برای هدایت دو تیم ملی توسط یک مربی ایرانی گفت: در کمیته فنی بحث مطرح شد اما از قبل فدراسیون از عطایی برنامه خواسته بود. زمانی که موضوع در جلسه کمیته فنی مطرح شد، دو نفر مخالف و سایر اعضا موافق بودند.

عضو کمیته فنی تأکید کرد: من به شخصه یکی از موافقان سرمربی ایرانی پس از المپیک و در سال 1401 هستم، چرا که امسال رویدادهای مختلفی داریم و حضور در قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه مسابقات جهانی حائز اهمیت است. جلسه را زود ترک کردم و پس از آن متوجه شدم تصمیم گرفته شد و عطایی به عنوان سرمربی تیم عظیمسال و جوانان انتخاب شود.

بهتر بود از دو مربی و کادر جدا استفاده می کردیم

وی ادامه داد: عطایی جزو مربیانی است که اگر من رئیس فدراسیون بودم، حتما او جزو گزینه هایم برای هدایت تیم ملی عظیمسال پس از المپیک و در سال 1401 بود اما امسال نباید سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را از دست بدهیم. به همین دلیل تأکید کردم که بهتر است از دو مربی مجزا و دو تیم ملی استفاده کنیم. عطایی، اکبری، تندروان، رحمان محمدی راد، عظیم جزیده و ... مربیانی هستند که این توانایی را دارند.

در نهایت فدراسیون تصمیم گیرنده است

محمودی گفت: تنها سه روز پس از سرانجام مسابقات قهرمانی آسیا فرصت حضور در رقابت های جوانان جهان است و بهتر بود که از دو کادر و دو تیم جدا استفاده می کردیم. ما نظرات خود را ارائه دادیم اما در نهایت فدراسیون تصمیم گیرنده است.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در سرانجام گفت: اگر مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه جهانی اهمیتی نداشت، ایرادی وارد نبود اما چه بهتر که با توجه به حساسیت این رقابت ها و همچنین فاصله اندک آن تا جوانان جهان، از دو مربی و کادر جدا استفاده می شد. برای بهروز عطایی و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم که بدرخشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2218

به "بهتر بود از دو مربی استفاده می کردیم، فدراسیون تصمیم گیرنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتر بود از دو مربی استفاده می کردیم، فدراسیون تصمیم گیرنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید