حاشیه ملاقات پارس جنوبی - پرسپولیس، صندلی پرسپولیسی ها روی سکوها افزایش یافت، ترکیب پارس اعلام شد

به گزارش باتسک، ترکیب تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای ملاقات هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و تقابل با پرسپولیس، معین شد.

حاشیه ملاقات پارس جنوبی - پرسپولیس، صندلی پرسپولیسی ها روی سکوها افزایش یافت، ترکیب پارس اعلام شد

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جم، ترکیب تیم فوتبال پارس جنوبی برای ملاقات مقابل پرسپولیس از ملاقاتهای هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال اعلام شد. بر این اساس، اسامی 11 بازیکنی که برای تیم پارس جنوبی از ابتدا به میدان می فرایند، به این توضیح است:

دخسوس، فریبرز گرامی، مگنو باتیستا، شهرام گودرزی، محمود شفیعی، رضا خالقی فر، پوریا آریاکیا، محمد نوری، متین کریم زاده، نیما انتظاری و مهدی ترکمان.

همچنین با توجه به اینکه یک ساعت پیش از شروع مسابقه، بخش زیادی از صندلی طرفداران پارس جنوبی خالی مانده بود بخشی از این سکوها به طرفداران منتسب به تیم پرسپولیس اختصاص داده شد.

صندلی طرفداران پرسپولیس که طبق قانون 10 درصد است، یک ساعت پیش از مسابقه تکمیل شد. با این حال صندلی طرفداران پارس جنوبی تکمیل نشد تا به این ترتیب طرفداران پرسپولیس که خواستار حضور در استادیوم بودند بتوانند وارد استادیوم شوند.

این ملاقات از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در استادیوم تختی شهر جم برگزار خواهد شد. ملاقات دو تیم در دور رفت مسابقات نیز با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس سرانجام یافته بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1089

به "حاشیه ملاقات پارس جنوبی - پرسپولیس، صندلی پرسپولیسی ها روی سکوها افزایش یافت، ترکیب پارس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات پارس جنوبی - پرسپولیس، صندلی پرسپولیسی ها روی سکوها افزایش یافت، ترکیب پارس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید