جدال هیجان انگیز آفرود سواران کشور در پیست طبیعی سافاری قشم

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، به نقل از منطقه آزاد قشم، مسعود کرباسچی اضافه کرد: پیست طبیعی سافاری قشم در زمینی به مساحت 332 هکتار با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به طور رسمی افتتاح می گردد.

جدال هیجان انگیز آفرود سواران کشور در پیست طبیعی سافاری قشم

وی با اعلام اینکه همه ایرانیان می توانند از پیست سافاری قشم استفاده نمایند، گفت: بطورحتم نوروز سال جاری شاهد شور و هیجان آفرود سواران کشور در سفر به جزیره قشم خواهیم بود. هفتمین دوره مسابقات آفرود در قشم با حضور ورزشکارانی از استان های تهران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، همدان، البرز، هرمزگان و جزیره قشم برگزار می گردد.

وی گفت: پیست شترسواری و اسب دوانی روستای گورزین قشم نیز با هدف تقویت حوزه گردشگری این جزیره تا انتها سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

کرباسچی با اعلام اینکه بزرگترین پیست سافاری کشور با هدف برگزاری مسابقات اتومبیلرانی، ورزش های هوانوردی و موتورسورای در قشم آماده شده است، گفت: برگزاری مسابقات آفرود، شترسواری و اسب دوانی در سطح کشوری، منطقه ای و بین المللی موجب افزایش سفرها و تقویت حوزه مالی در منطقه آزاد قشم می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1338

به "جدال هیجان انگیز آفرود سواران کشور در پیست طبیعی سافاری قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال هیجان انگیز آفرود سواران کشور در پیست طبیعی سافاری قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید