بهترین جاذبه های شهر چیانگ مای تایلند

به گزارش باتسک، چیانگ مای با مردمی مهربان، بازار‌های غذا، معابد زیبا و مناظر عالی یکی از بهترین کشورهایی است که به شما توصیه می‌کنیم به آن سری بزنید. در این مقاله به معرفی تعدادی از جاذبه‌های کشور تایلند برای بازدید پرداخته‌ایم.

بهترین جاذبه های شهر چیانگ مای تایلند

از آن‌جایی که قبیله نشینان کشور تایلند در اقلیت قرار‌گرفته‌اند، این موزه‌ی قومی‌نژادی اطلاعات زیادی در خصوص نوع لباس و جواهرات قبایل در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین فیلم‌هایی از زندگی قبیله‌ای و باغچه‌های گوناگون وجود دارد. هر‌ماه یک بار بازاری برای فروش صنایع دستی قبایل ایجاد می‌شود.

اگر کمی از شهر خارج شوید، به جایی بسیار عالی برای سفری کوتاه خواهید رسید. در این‌ مکان جنس خاص سنگ آهک نوعی چسبندگی ایجاد کرده که امکان بالا رفتن از آب آبشار را فراهم کرده است. حتی ممکن است حس کنید که مرد عنکبوتی شده‌اید! سنگ‌ها نیز جالب هستند و مانند ابر‌های پف کرده به نظر می‌رسند. این تفریح نه‌ تنها گردشی تمیز است، بلکه بسیار هم خوش‌می‌گذرد. نقطه‌ای را انتخاب کرده، به آن‌جا بچسبید و ناهار میل کنید.

از بازار واروروت (Warorot market) خرید نمایید. اگر برای شب‌ها برنامه دارید، می‌توانید در طول روز از این بازار دیدن کنید. این بازار در کنار رودخانه واقع شده و هر‌روز از صبح تا 6 عصر باز است. در این‌جا می‌توانید لباس و غذا با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

نمایشگاه مستند در آسیا دیدن نمایید. این نمایشگاه عموما به نمایش فعالیت‌های بشردوستانه می‌پردازد و بر مشکلات پناهندگان برمه و قبایل تمرکز می‌کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه‌ها هستید، این نمایشگاه انواع مستند‌ها را ارائه می‌دهد و همچنین مجهز به یک کتاب‌خانه است. این‌جا منبع مهمی برای دستیابی به اطلاعات تاریخی و سیاسی منطقه می‌باشد. 

در آب‌های رودخانه‌ی مائتنگ، امکان این نوع قایق‌سواری وجود دارد. در این‌جا سطوح مختلفی برای سرعت وجود دارد که از سطح 2 تا 4 قابل تغییر است. همچنین بیشترین سطح مربوط به قایق‌رانی در فصل‌های بارانی یعنی از ماه‌ اوت تا اکتبر است. برای تجربه یک سفر متفاوت در کشور تایلند به شما توصیه می‌کنیم با تور چیانگ مای همراه شوید.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1023

به "بهترین جاذبه های شهر چیانگ مای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های شهر چیانگ مای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید