توقف نیجریه مقابل یونان در شب پیروزی بوسنی

به گزارش باتسک، خبرنگاران: در شبی که رقیب آفریقایی ایران در جام جهانی 2014، مقابل یونان متوقف شد، رقیب اروپایی مردان کی روش پیروز شد مکزیک را شکست دهد.

توقف نیجریه مقابل یونان در شب پیروزی بوسنی

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای تدارکاتی تیم های حاضر در جام جهانی 2014 برای افزایش آمادگی خود جهت حضور در این رقابت ها، شب گذشته (سه شنبه) 6 بازی برگزار گردید که در آنها تیم های نیجریه و بوسنی و هرزگوین، 2 حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی نیز به میدان رفتند.

در استادیوم پی پی ال پارک فیلادلفیای آمریکا، تیم ملی نیجریه برابر تیم ملی یونان، یکی از تیم های گروه C جام جهانی 2014 نهاده شد که این بازی در سرانجام بدون گل به سرانجام رسید.

تیم ملی بوسنی و هرزگوین، رقیب اروپایی ایران در گروه F جام جهانی در استادیوم سولجر فیلد شیکاگوی آمریکا برابر تیم ملی مکزیک نهاده شد و پیروز شد این تیم را که در گروه نخست جام جهانی قرار گرفته است با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. تک گل این بازی را ایزت هایروویچ در دقیقه 41 به ثمر رساند.

بوسنی در شرایطی این بازی را برد که در بازی محبت آمیز قبلی خود نیز توانسته بود ساحل عاج را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در یکی دیگر از بازی های مهم شب گذشته تیم ملی برزیل، میزبان جام جهانی 2014، در خانه تیم ملی پاناما را با نتیجه پرگل 4 بر صفر شکست داد. نیمار در دقیقه 27، دنیل آلوز در دقیقه 40، هالک در دقیقه 46 و ویلیان در دقیقه 73 گلزنی کردند.

نتایج سایر بازی های شب گذشته به توضیح زیر است:

امارات متحده عربی یک - گرجستان صفر

جمهوری چک یک - اتریش 2

سوئیس 2 - پرو صفر

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 644

به "توقف نیجریه مقابل یونان در شب پیروزی بوسنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف نیجریه مقابل یونان در شب پیروزی بوسنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید