تنها 13 درصد خاموشی ها در لامرد اعمال می شود

به گزارش باتسک، مدیر اداره توزیع برق لامرد گفت: باتوجه به شرایط سخت آب و هوایی در شهرستان لامرد فقط 13درصد خاموشی ها اعمال می شود.

تنها 13 درصد خاموشی ها در لامرد اعمال می شود

به گزارش از ، اسماعیل رستمی مدیر اداره توزیع برق لامرد گفت: سقف مصرف برای توزیع برق فارس یک هزار و 500 مگاوات از طرف دیسپاچینگ ملی تعیین شده که با توجه به 2 هزار مگاوات پیک استان فارس می بایست 25 درصد (500 مگاوات) آن با اعمال خاموشی کاهش داده شود.

او افزود: در شهرستان لامرد هم پیک بار 150 مگاوات است که می بایست 25 درصد آن (تقریباً 37 مگاوات) با اعمال خاموشی کاهش داده شود، ولی با توجه به شرایط سخت آب و هوایی شهرستان خاموشی ها تقریباً فقط 13 درصد (20 مگاوات) اعمال می شود.

مدیر اداره توزیع برق لامرد، ضمن درخواست از مشترکان برق در شهرستان لامرد با توجه به شرایطی که مصرف برق به شدت افزایش یافته است افزود: تمام سعی بر این هست که دقیقاً مطابق جدول خاموشی ها اعمال شود و از همه می خواهیم تا جدول خاموشی را جدی تر بگیرند و از قطع برق خود را بر اساس جدول اعلامی خاموشی ها اطلاع حاصل کنند.

رستمی برای کاهش مصرف برق از طریق مشترکان در لامرد گفت: همشهریان می توانند با تنظیم ترموستات کولر های گازی روی 25 درجه، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت های بین 12 تا 18 هر روز و استفاده از نور طبیعی روز مصرف بهینه انرژی برق را ترویج کنند.

مدیر برق شهرستان لامرد همچنین در خصوص دستگاه های برقی مردم که بر اثر نوسانات برق دچار سوختگی می شوند گفت: شرکت توانیر هر سال با عقد قرارداد با یکی از شرکت های بیمه، تجهیزات برقی مشترکان تجاری و مسکونی خود را بیمه می کند که شرکت توانیر و شرکت های زیر مجموعه آن فقط نقش کننده مشترکان در این قرارداد را دارند.

رستمی همچنین در خصوص رمرز ارز ها در لامرد گفت: مصمم به مبارزه و جمع آوری و شناسایی مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در شهرستان لامرد هستیم.

شهرستان لامرد در فاصله 365 کیلومتری جنوب شیراز قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2370

به "تنها 13 درصد خاموشی ها در لامرد اعمال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها 13 درصد خاموشی ها در لامرد اعمال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید