بهنام بانی و رضا بهرام؛ چه کسی سرود تیم ملی را می خواند؟

به گزارش باتسک، در جام جهانی پیشین، سرود 11 ستاره با صدای سالار عقیلی، دو قطعه بی کلام اثر شهرداد روحانی و سرودی به آهنگسازی فریدون شهبازیان برای اجرا در روسیه فراوری شده بود. اما حالا در آستانه جام جهانی 2022 هنوز تکلیف سرود ملی فوتبال معین نشده و صرفا بعضی شایعه ها و ادعا ها طرح شده است.

بهنام بانی و رضا بهرام؛ چه کسی سرود تیم ملی را می خواند؟

به گزارش خبرنگاران، در نخستین گام بعضی فعالان حوزه موسیقی، مدعی شدند که هم خوانی سرود ملی فوتبال در رقابت های جام جهانی قطر را رضا بهرام و بهنام بانی برعهده خواهند داشت. اما چیزی نگذشت که این موضوع از سوی رضا بهرام تکذیب شد.

او در اینستاگرام اش به این ادعا پاسخ داد و گفت که با افتخار برای ایران می خواند، اما در این پروژه حضور ندارد. او بعلاوه از منتشر کنندگان این شایعه خواسته تا اخبار کذب منتشر نکنند.

از طرفی مسئولان شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر به عنوان تهیه کننده آثار بهنام بانی نیز به شکل جداگانه هم خوانی او با رضا بهرام برای فراوری اثر سرود تیم فوتبال را رد نموده اند.

در محافل فرهنگی نیز به نام افرادی همانند سالار عقیلی، امیر تاجیک، علیرضا قربانی نیز اشاره شده است. اما هنوز از سوی شورای فرهنگی جام جهانی که نمایندگان فرهنگی فدراسیون، شورای فرهنگ عمومی، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد و... در آن عضویت دارند، به شکل رسمی نام هیچ کدام از این هنرمندان تایید یا رد ننموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2729

به "بهنام بانی و رضا بهرام؛ چه کسی سرود تیم ملی را می خواند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام بانی و رضا بهرام؛ چه کسی سرود تیم ملی را می خواند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید