بهترین مراکز خرید بانکوک

به گزارش باتسک، خرید یکی از جاذبه‌های اصلی تور بانکوک به شمار می‌رود. شهر مدرن بانکوک با مراکز خرید مدرن انتخاب‌های زیادی را برای خرید سوغاتی در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید بانکوک آشنا خواهی کرد.

بهترین مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید سنترال ورلد سیام (Central World Siam Shopping Mall) تور بانکوک

این مرکز خرید یکی از مشهورترین مراکز خریدی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور بانکوک به بازدید آن بروید. در این مرکز خرید که از بهترین مراکز خرید بانکوک به شمار می‌رود، بیش از 500 فروشگاه، 100 رستوران و 15 دارد. در این مرکز خرید بدون اینکه متوجه باشید می‌توانید یک روز کامل را سرگرم خرید باشید و گذر زمان را احساس نخواهید کرد. مرکز خرید سنترال ورلد سیام که در منطقه سیام شهر بانکوک قرار گرفته و دارای یک فضای بزرگی برای پاتیناژ نیز می‌باشد که می‌تواند مورد استفاده علاقمندان قرار بگیرد. در این مرکز خرید اغلب برند های معروف و مارک های معروف بین المللی پوشاک از جمله زارا ، مانگو دارای شعبه می‌باشند.

مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک (EmQuartier Shopping Mall)

مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک ، مرکز خریدی با شکل و معماری بسیار مدرن است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. اگر در هتل های منطقه سوخومویت بانکوک اقامت دارید ، یکی از بهترین مراکز خرید این منطقه است که میتوانید به راحتی دسترسی داشته باشید . مرکز خرید ام کوارتیر 400 فروشگاه دارد که بیشتر آنها بوتیک های لوکس و شامل برند‌های معروف تایلندی و بین المللی می‌باشند. در تور بانکوک باید به مراکز خریدی مراجعه نمایید که سیستم تهویه مطبوعی دارند.

مرکز خرید Chatuchak

Chatuchak Market ترکیبی از تمامی بازارهای بانکوک می‌باشد، Chatuchak بازاری مناسب برای آخر هفته‌ها می‌باشد. وقتی بزرگی این بازار را مشاهده نمایید شگفت‌زده می‌شوید، شاید اجناس باورنکردنی را در این بازار در تور بانکوک مشاهده کنید. شما می‌توانید صفحه‌های موسیقی قدیمی، مهره‌ها، زره‌های قدیمی تا ماهی زنده را در این‌جا پیدا کنید. چانه زدن در این بازار طبیعی است فقط باید مؤدبانه انجام گیرد. می‌توان گفت خرید در این بازار یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تجربه‌ها در دنیا می‌باشد.

میدان سیام (Siam Square)

میدان Siam مانند یک شهر بوده و در مرکزی برای عرضه‌ی اجناس مناسب می‌باشد. این بازار شکل ظاهری و سبکی متفاوت دارد. هم‌چنین Siam یکی از گران‌ترین مناطق شهر برای اجاره‌ی زمین در بانکوک است. این مکان به شهر فرشتگان معروف است. میدان Siam مرکز خریدی در هوای آزاد است. لوازم ورزشی، تی‌شرت‌ها و لباس‌های مناسب دیگر در این‌جا فروخته می‌شوند. Siam مرکزی الهام‌بخش در بانکوک است. این منطقه از پایین جاده‌ی Rama 1 تا دانشگاه Chulalongkorn و از سمت دیگر از خیابان Phayathai تا Henri Dunant امتداد پیدا می‌کند. در تور تایلند می‎توانید اجناسی با کیفیت را به عنوان سوغاتی خریداری نمایید.

مرکز خرید پراتونام (Pratunam)

Pratunam در میان مردم محلی به عنوان عمده‌فروشی طبق مد بسیار شناخته شده است، جایی است که انبارهای مغازه‌ها پر از لباس‌های جدید و مد روز است. خرید در این مکان سرگرم‌کننده است زیرا هنگام تخفیف‌ها اجناسی وجود دارند که می‌توانید از سر تا پا برای خود خرید کنید. لوازم و جنس‌های اصل در بیرون این مرکز خرید واقع‌اند و در نزدیکی بازار دو هتل Indra و Baiyoke Sky قرار دارند. مهارت و تکنیک‌های فروش با معاملات بیشتر افزایش پیدا می‌کنند. خرید کردن با توجه به قوانین تعیین شده برای خریداران بسیار امن است.

منبع: bangkok.com
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 10

به "بهترین مراکز خرید بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید