بهترین جنگل های تایلند

به گزارش باتسک، اه های تکثر برای لذت بردن از فطرت متنوع تایلند وجود دارد. بعضی ها به ورا آنگاه این هستند که در کناره ها بکر و لاجوردی این کشور آفتاب بگیرند، گروه به عقب سروکار فرهنگی با اقوام متنوع تایلندی اند و بعضی دیگر به لذا بعد راه هایی می گردند تا آدرنالین خونشان را کمی اضافه دهند! امروز ما گزینه سوم را آزادگی نموده ایم، یعنی ماجراطلبی هیجان انگیز در جنگل های بکر تایلند. در ادامه در مطلب آشنایی با تایلند در خصوص بهترین جنگل های تایلند بیشتر می گوییم.

بهترین جنگل های تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تایلند با دارا بودن بیش از 25 هزار کیلومتر مربع پارک ملی، محل ها نگهبانی شده، کنف های حیات وحش و بحیره های گوناگون، محل خوش زیستن مناسبی برای گونه های مختلفی از ستوران و آدمیان وحشی و اهلی و آبزیان است. جنگل های شمال این کشور هم، محل خوش زیستن ملل بومی هستند که هنوز هم به اولین ترین شکل ممکن تعیش می نمایند. محیط زیست بکر و دست نخورده تایلند، آن را به مکان مناسبی برای کوشش های ابداع گردی و غوغاطلبی تبدل نموده است. بنابراین، اگر به لذا بعد آفرینش گردی در محیطی زیبا و بکر می شد، ما جنگل های بکر تایلند که از شمال تا جنوب این کشور را در بر رنجیده اند، قصد می کنیم.

پیاده روی در طبیعت

پیاده روی در خلقت زیبای تایلند، یکی از تک ودو های دلبر تایلندی ها، مهاجران و گردشگران حوزه لبخندهاست. چه در راستاهای پارک ملی خائو سوک (khao sok) پیاده روی کنید، چه در کوهستان چیانگ دائو (Chiang Dao) در جنوب، از بهت مناظری که در اطرافتان می بینید، حیرت زده خواهید شد. پیاده روی، تاپ :صفت عالی راه گشت و گذار در تایلند است، چرا که زیر ساخت های اضافه مناسبی برای این کار در این کشور وجود دارد. در اکثر جنگل های تایلند، راستاهای سرشت گردی مناسبی ایجاد نموده اند که شما می توانید به خلوت یا با گروه های خلقت گردی به آن ها بروید.

تورهای جنگل پیمایی زاید هم در این کشور برگزار می شوند. تورهای متنوعی که پیاده روی های ساده در طبیعت، صخره نوردی و کوه نوردی های سخت و دوره های بقا و خوش گذرانی در سرشت را شامل می شوند. در سفر به تایلند، پیاده روی در جنگل های بامحبت و بکر این کشور را از قلم نیاندازید.

رفتینگ در میان جنگل های تایلند

رودخانه های زاری کنان تایلند، از معروف ترین گیرایی کشش های اصلی این کشور هستند. اگر می خواهید آدرنالین خونتان کمی زیاد گردد، رفتینگ در این نهر ها گزینه خوبی برایتان خواهد بود. انتخاب با خودتان است. هم می توانید قایق سواری در آب های آرام این کشور توسط قایق های سنتی بامبو را آروین کنید و هم می توانید گزینه وحشتناک رفتینگ در جیحون های پرتلاطم را تجربه کنید. در تورهای رفتینگ تایلند، شما ایضاً این شانس را خواهید داشت که از روستاهای بکر این کشور دیدن کنید و با مردم محلی و بومی آن ها سروکار بر قرار کنید. روستاهای تایلند هم از جمله مهم ترین گیرایی کشش های سیاحت این کشور هستند.

زیپ لاین در دل جنگل

همانند یک میمون، از این سوی جنگل به آن سوی جنگل بروید! آن هم در حالی که بی نظیر ترین چشم اندازهای تایلند پیش رویتان است. زیپ لاین های تایلند در دنیا نامی و بی نام هستند و خیلی از ماجراجویان دنیا، فقط برای آزمایش این زیپ لاین ها به این کشور سفر می نمایند. برخلاف سایر زیپ لاین هایی که در دنیا وجود دارند، بیش تر زیپ لاین های تایلند در دل جنگل های متراکم آن آفریننده شده اند. بنابراین، شما هم ابداع گردی خواهید کرد، هم حیات وحش تایلند را خواهید دید و هم یکی از واهمه انگیز ترین کوشش های تفریحی دنیا را اعمال خواهید داد. زیپ لاین سواری در دل جنگل های بکر تایلند، راه دیگری برای ماجراجوی در این کشور است.

کوله بار خود را ببندید و بر پشت ماشین سیکل بیاندازید. هیچ چیز به حد یک سفر اتومبیل موتور در جنگل های تایلند نمی چسبد. راستا جاده های جنگلی و کوهستانی شمال را در پیش بگیرید، در رش ها توقف کنید و از پرده تصویر لذت ببرید و گاهی نیز برای سروکار با مردم بومی و میزبان نواز این منطقه، توقف کنید. بیتوته در خانه های چوبی این مردم را از قلم نیاندازید. آن ها به گرمی از شما توجه و بدرقه می نمایند و چیزی برایتان کم نمی گذارند. آزمایش تعیش در میان روستاییان، روحیه شما را تازه خواهد نمود.

غار نوردی در تایلند

در میان جنگل های شگفت انگیز تایلند، برخی از زیباترین و حیرت انگیز ترین غارهای دنیا قرار ملول اند. دهری شگفت انگیز که تا به حال ندیده اید، درون این غارها در چشمداشت شماست. مادی و اخروی که در آن استالاگتیت ها و استالاگمیت های اصلی و آهکی از میان صخره هایی خزه ای و سبز، بیرون زده اند. اگر از کسانی هستید که از جاهای تنگ می ترسید، باز هم خیالتان راحت باشد. برخی از غارهای این کشور به حدی وسیع اند که اگر بدون شیخ وارد آن ها شوید، گم خواهید شد. در برخی از این غارها، سقف را نمی توانید ببینید!

غار Phraya Nakhon

درون برخی از این غارها رودخانه هایی جاری هستند که می توانید در آن ها قایق ماشین کنید. غار Phraya Nakhon در پارک ملی خائو سام یکی از این غارهای شگفت انگیز هستند که می توانید سری به آن ها بزنید. کشور تایلند تکوین بی نظیری دارد. توصیه ویژه الی گشت به شما فتنه جویی در جنگل های تایلند و واکنش با مردم بومی ساکن این جنگلهاست.

منبع: ای تایلند
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 554

به "بهترین جنگل های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جنگل های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید