بهترین جاذبه های سنگاپور

به گزارش باتسک، سنگاپور از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی است که کمتر جایی از جهان می‌توانید مانند آن را پیدا کنید. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه های سنگاپور آشنا خواهیم کرد.

بهترین جاذبه های سنگاپور

Maria Bay

یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57 طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در تور سنگاپور می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

هتل RAFFLES

این هتل لوکس که در سال 1887 ساخته شده است،یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور است.اشخاصی مانند ELIZABETH TAYLOR ،ملکه الیزابت دوم و MICHEAL JACKSON در این هتل اقامت داشته اند. هتل RAFFLES حدود 103 سوئیت و 18 رستوران و بار گوناگون دارد.همچنین، طاق آن بیش از 40 بوتیک و فروشگاه را در خود جای داده است.این هتل با 100 سال سابقه پذیرایی،خاطره دلچسبی از سنگاپور را برای شما به ارمغان می آورد.

SINGAPORE FLYER

SINGAPORE FLYER بزرگترین مرکز دیدبانی جهان است که به قطر 165 متر و ارتفاع 165 متر بر روی ساختمانی 3 طبقه ساخته شده است. این سازه حدود 30 متر از LONDON EYE مشهور بلندتر است.نمای زیبای پانورمایی که SINGAPORE FLYER از رودخانه سنگاپور،هتل RAFFLE ،خلیج MARINA و PADANG مشاهده می کنید در شب و روز بسیار متفاوت است.انتخاب بهترین زمان برای SINGAPORE FLYER سخت است چون در هر زمان تجربه ای تکرار نشدنی برای شما در تور سنگاپور خواهد بود.

CHINATOWN

CHINATOWN یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور و بهترین مکان برای خرید است.غذای اصل چینی را در رستوران ها و غذاخوری های بی شمار این منطقه امتحان کنید.اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه CHINATOWN را می توانید در مرکز فرهنگی CHINATOWN در خیابان PAGODA کسب کنید.تمرکز عمده این ناحیه بر مهاجران چینی است که به سختی در این منطقه زندگی کرده و مهم ترین گروهی بودند که در کشف سنگاپور مشارکت داشتند.

انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 44

به "بهترین جاذبه های سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید