بندپی: مردم دشت ورامین در مواقع حساس نشان دادند پشتیبان ولایت هستند

به گزارش باتسک، استاندار تهران گفت: مردم دشت ورامین در مواقع حساس جامعه نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند و از آرمان های شهدا و امام راحل (ره) دفاع خواهند کرد.

بندپی: مردم دشت ورامین در مواقع حساس نشان دادند پشتیبان ولایت هستند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه چهارشنبه (15 اسفند) در دیدار با خانواده شهید موسی سفیدیان گفت: ایران در هیچ مقطعی جنگی نداشته که ذره ای از خاک وطن به تاراج بیگانگان نرفته باشد، ولی در جنگ تحمیلی به برکت مقاومت شهدا و خون ایثارگران وطن اسلامی، ذره ای از خاک کشورمان به دست بیگانه نیفتاد.

استاندار تهران گفت: مسئولان وامدار خون شهدا هستند و همواره روابط مسئولان به عنوان خادمین مردم باید صمیمی تر باشد.

وی توضیح داد: خانواده های معظم شهدا منبع نوری هستند، که به جامعه روشنی داده و راه سعادتمندی را نشان می دهند، امروز خانواده معظم شهدا با دل های سرشار از ایمان ثابت نموده اند که در راه ارزش های انقلاب اسلامی باید دِین خود را ادا نموده و راه شهدا را با صلابت ادامه دهند.

استاندار تهران گفت: مردمان دشت ورامین در مواقع حساس جامعه نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند و از آرمان های شهدا و امام راحل (ره) دفاع خواهند کرد.

محسنی بندپی در انتها سخنان اضافه نمود: حضور مسئولان در خانه های شهدا فرصتی است تا ضمن ادای دِین به خانواده های معزز شهدا، از ایستادگی، صبوری و گذشت آنها درس بگیریم و در زندگی بکار بندیم، شهدا همواره در قلب ها زنده و یادشان گرامی و پاینده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 472

به "بندپی: مردم دشت ورامین در مواقع حساس نشان دادند پشتیبان ولایت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندپی: مردم دشت ورامین در مواقع حساس نشان دادند پشتیبان ولایت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید