بلاتکلیفی کاراته ایران در آلمان، هروی: منتظر مشخص تکلیف رقابتهای مراکش هستیم

به گزارش باتسک، سرمربی تیم ملی کاراته تاکید نمود، منتظر اعلام نظر فدراسیون جهانی پس از جلسه روز دوشنبه درباره رقابت های مراکش و پاریس هستیم.

بلاتکلیفی کاراته ایران در آلمان، هروی: منتظر مشخص تکلیف رقابتهای مراکش هستیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

سید شهرام هروی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره لغو آخرین مرحله رقابت های کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ در مراکش اظهار کرد: این تصمیم میزبان بدلیل نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده و همانند بسیاری دیگر از رقابتها در دنیا، این مسابقات نیز در تاریخ مقرر برگزار نخواهد شد.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که با این اوصاف آیا تیم های ملی کاراته که هم اینک در فرانکفورت آلمان اردوی خود را پشت سر می گذرانند به ایران بازمی گردند یا خیر، گفت: روز دوشنبه قرار است جلسه ای در همین رابطه میان مسئولان فدراسیون دنیای کاراته و مسئولان کمیته بین المللی المپیک برگزار گردد تا تصمیم گیری نهایی در این خصوص صورت گیرد. با تعیین شدن تاریخ برگزاری این مسابقات و همچنین رقابت های کسب سهمیه پاریس، برنامه ریزی های لازم انجام می گردد. بهترین تصمیم این بود که تا تعیین شدن موضوع تمرینات را ادامه بدهیم.

وی اضافه نمود: هنوز هیچ چیز تعیین نیست و شاید در جلسه روز دوشنبه تصمیم بر لغو همه مسابقات به جامانده گرفته گردد یا اینکه تاریخ جدیدی برای برگزاری این دو رویداد اعلام گردد. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا تکلیف چگونگی برگزاری مسابقات از سوی فدراسیون دنیای روشن گردد. البته الان بلیت بازگشت به ایران نیست و قطعا مسئولان ورزش ایران و فدراسیون نیز درباره این موضوع رایزنی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1335

به "بلاتکلیفی کاراته ایران در آلمان، هروی: منتظر مشخص تکلیف رقابتهای مراکش هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی کاراته ایران در آلمان، هروی: منتظر مشخص تکلیف رقابتهای مراکش هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید