بازی اسپایدرمن 2 بهمن ماه روی کامپیوتر عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش باتسک، شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی اسپایدرمن 2 برای رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی اسپایدرمن 2 بهمن ماه روی کامپیوتر عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) حماسه ابرقهرمانی دنیا باز خود را در سال 2023 با اسپایدرمن 2 ادامه داد و موفقیت زیادی کسب کرد. در این بازی پیتر پارکر و مایلز مورالز به عنوان شخصیت های قابل بازی حضور داشتند و هر کدام حجم قابل توجهی از گیم پلی را در اختیار بازیکنان قرار دارند و همه این ها در یک داستان تاریک تر که در آن شاهد معرفی شخصیت های شرور کلاسیکی مانند ونوم و کریون شکارچی بودیم، ارائه شد. اسپایدرمن 2 در زمان عرضه با تحسین گسترده منتقدان و موفقیت تجاری روبرو شد و بسیاری آن را به علت بهبودهای زیادی که نسبت به نسخه های قبلی پیدا نموده بود، تحسین کردند.

مانند بسیاری از آثار اخیر پلی استیشن، دو نسخه اول این مجموعه با همکاری استودیوی Nixxes Software که پورت های مشابهی از بازی ها مانند گوست آو سوشیما و بازسازی هورایزن زیرو داون را توسعه داده، به رایانه شخصی راه یافتند. حال با اینکه بسیاری از هواداران تصور می کردند که اسپایدرمن 2 به این زودی ها به رایانه های شخصی نمی آید، اخیرا تعیین شده که این اثر قرار است در کمتر از چند ماه دیگر به این پلتفرم راه یابد.

بازی در قالب دو نسخه ارائه خواهد شد. نسخه استاندارد طبق انتظار شامل بازی و تمام محتویایی است که تا به امروز برای آن منتشر شده است. این محتویات به نوبه خود شامل 14 لباس نو، حالت نیو گیم پلاس، قابلیت تنظیم زمان روز، ویژگی های نو حالت عکاسی و غیره می گردد. از طرفی نسخه دیجیتال دلوکس بازی در کنار موارد نسخه استاندارد، از 5 لباس نو برای پیتر و 5 لباس نو برای مایلز، دسترسی زودهنگام به لباس Arachknight برای پیتر و Shadow-Spider برای مایلز، دسترسی زودهنگام به گجت Web Grabber، ویژگی های اضافی برای حالت عکاسی و 5 عدد امتیاز مهارت بهره می برد.

لازم به ذکر است که پیش خرید نسخه استاندارد نیز مزایایی نظیر دسترسی زودهنگام به لباس Arachknight برای پیتر و Shadow-Spider برای مایلز، دسترسی زودهنگام به گجت Web Grabber و سه امتیاز مهارت را برای علاقه مندان فراهم می نماید. در نهایت فعلا تعیین نیست که این نسخه از چه فناوری هایی روی کامپیوتر پشتیبانی خواهد نمود اما انتظار می گردد که شاهد پشتیبانی از وضوح بالا، ری تریسینگ، فناوری هایی نظیر DLSS، پشتیبانی از مانیتورهای واید و غیره باشیم.

بازی اسپایدرمن 2 در 30 ژانویه 2025 (11 بهمن 1403) روی رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مهر 1403 بروزرسانی: 29 مهر 1403 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2956

به "بازی اسپایدرمن 2 بهمن ماه روی کامپیوتر عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اسپایدرمن 2 بهمن ماه روی کامپیوتر عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید