بازیکنان امنیت جانی ندارند، بازی سختی برابر شهداب داریم

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا تهران در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال روز پنج شنبه از ساعت 16 در سالن شاهدیه یزد مقابل شهداب صف آرایی خواهد نمود. تیم سایپا با کسب 11 پیروزی و 33 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

بازیکنان امنیت جانی ندارند، بازی سختی برابر شهداب داریم

رضا صفایی در مصاحبه با خبرنگاران، در آستانه بازی تیم والیبال سایپا مقابل شهداب یزد گفت: با توجه به میزبانی یزد، بازی سختی مقابل شهداب خواهیم داشت. سایپا فرایند رو به رشدی در پیش گرفته است، امیدوارم در بازی مقابل شهداب نیز با نتیجه خوب پیروز شویم و همچنان بر ریل پیروزی باشیم. هرچند بازی سختی در پیش داریم امیدوارم در نهایت با پیروزی برای سایپا همراه گردد.

پشت خط زن تیم والیبال سایپا در ادامه درباره شانس قهرمانی تیمش در فصل جاری گفت: حدود 50 درصد بازیکنان به همراه کادرفنی نسبت به فصل گذشته تغییر نموده اند. خداراشکر تیم فرایند خوبی دارد اما از الان پیش بینی برای قهرمانی زود است. شک نکنید اگر مشکل خاص و آسیب دیدگی پیش نیاید، سایپا از مدعیان اصلی فینال و قهرمانی است. کادر فنی بسیار خوبی در اختیار داریم که هر بازی با بررسی کامل مقابل رقبا قرار می گیریم. فرایند تیم رو به صعود است، ان شالله که با قهرمانی به خاتمه برسد.

وی تاکید نمود: تیم والیبال سایپا 7 نایب قهرمانی در کارنامه دارد، هدف کسب نخستین قهرمانی تیم است و امیدوارم این کار بزرگ را رقم بزنیم.

صفایی درباره فشردگی مسابقات و احتمال آسیب بازیکنان گفت: در ابتدای فصل با بدشانسی مصدوم شدم، با یاری افروزی (پزشک تیم) روز به روز وضعیتم بهتر می گردد. تمرینات را پیگیری می کنم تا شرایطم بهتر گردد و بتوانم در خدمت تیم سایپا باشم. رقابت های لیگ بسیار فشرده است و به دلیل بعد مسافت کشورمان، شرایط رفت و آمد سخت است. پس از بازی روز یکشنبه مقابل خاتم در اردکان بلافاصله به مریوان رفتیم و حدود 12 -13 با اتوبوس در راستا بودیم، سپس برای میزبانی از ارومیه به تهران آمدیم. در حال حاضر نیز برای بازی با شهداب به یزد آمده ایم. تمام این عزیمت ها در فاصله یک هفته بوده است.

بازیکن تیم والیبال سایپا ادامه داد: این فشردگی، کار را برای تیم ها و بازیکنان سخت نموده است و اگر تیم ها بازیکنان ذخیره خوبی در اختیار نداشته باشند با مشکل روبرو خواهند شد. فدراسیون و سازمان لیگ باید برای سال آینده به فکر بازیکنان باشد چرا که این فرایند احتمال آسیب ها را افزایش خواهد داد. با این فرایند بدن بازیکنان فرسوده خواهد شد و در نهایت کارایی و کیفیت مسابقات لیگ کاهش خواهد یافت.

صفایی درباره عدم استفاده از ویدئو چک در رقابت های لیگ و تأثیر آن بر مسابقات گفت: در رقابت با تیم شهرداری ارومیه مسائل داوری زیاد بود. داور در چند صحنه برای هر دو تیم دچار اشتباه شد. به دلیل فشردگی مسابقات، استرس بازی ها و خستگی، بازیکنان عصبی هستند و اشتباهات داوری هم باعث تشدید عصبانیت می گردد. از سازمان لیگ و فدراسیون والیبال تقاضا دارم برای کاهش اشتباهات از ویدئو چک استفاده نمایند.

پشت خط زن تیم سایپا تاکید نمود: هر هفته در شهرستان ها اتفاقات خاصی نظیر دعوا و ورود تماشاگران به درون زمین رخ می دهد. بازیکنان امنیت جانی ندارند. نمی دانم حرفمان را به چه کسی بگوییم تا اقدام درست و مناسبی داشته باشد. خانواده هایمان هر هفته نگران سلامتیمان هستند. اگر در ورود تماشاگران به زمین برای بازیکنان اتفاقی رخ دهد برای والیبال کشورمان که المپیکی است خوشایند نیست. امیدوارم مسئولان تدبیری در این زمینه بیاندیشند.

صفایی در خاتمه در پاسخ به این سوال که تیم ها برای استفاده از ویدئو چک باید مبلغی را پرداخت نمایند، چقدر موافق این تصمیم هستید؟ گفت: اگر بحث پرداخت پول مطرح است فدراسیون باید برای کاهش حواشی این مبلغ را ببخشد یا اینکه تمام باشگاه ها را برای پرداخت مبلغ معین شده اجبار کند که هر باشگاه برای تیم داری در مسابقات، بدون استثنا باید از ویدئو چک استفاده کند. والیبال باید مانند فوتبال سرو سامان بگیرد و با برنامه و حساب و کتاب پیش برود. این اتفاق برای فدراسیون که رشته المپیکی را دارد خوب می باشد. امیدوارم تا خاتمه فصل اتفاق خاصی رخ ندهد و به سلامت لیگ را به خاتمه برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1239

به "بازیکنان امنیت جانی ندارند، بازی سختی برابر شهداب داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان امنیت جانی ندارند، بازی سختی برابر شهداب داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید