انواع باتری، مزایا، معایب و نحوه فروش باتری

به گزارش باتسک، فروش باتری به اطلاعات بالایی احتیاج دارد و شخص بدون دانش کافی توانایی فروش باتری را نخواهد داشت.

انواع باتری، مزایا، معایب و نحوه فروش باتری

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام تعمیرکار 118، در این متن قصد داریم شما را به انواع باتری، مزایا، معایب و نوع کاربرد آنها آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا دانش خود را در زمینه فروش باتری بالا ببرید.

فروش باتری چگونه انجام می گیرد؟

فروش باتری به اطلاعات بالایی احتیاج دارد و شخص بدون دانش کافی توانایی فروش باتری را نخواهد داشت. در این متن قصد داریم شما را به انواع باتری، مزایا، معایب و نوع کاربرد آنها آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا دانش خود را در زمینه فروش باتری بالا ببرید.

هنگام فروش باتری آنها را به چند دسته تقسیم مینمایند؟

در حالت کلی هنگام فروش باتری آنها را به دو دسته تقسیم می نمایند که عبارتند از:

1. باتری معمولی اسید شارژ

2. باتری های سیلد یا بدون احتیاج به نگهداری

چگونه باتری ها را با یکدیگر مقایسه می نمایند؟

در خرید باتری فرد باید بداند کدام نوع باتری انتخاب خوبی است؟ در بسیاری از موارد افراد باتری نوع اول یعنی اسید شارژ را انتخاب می نمایند.آنها بر این باورند که دسترسی به الکترولیت باتری راحت تر است و در صورتی که به آن احتیاج داشته باشد می توانند به راحتی آن را تنظیم نمایند. همچنین برخی دیگر معتقدند که طول عمر این باتری ها نسبت به باتری نوع اسید شارژ بیشتر است.

قبل از هر چیز باید بگوییم هیچ احتیاجی تنظیم الکترولیت نداریم. در صورتی که باتری سیلد کالبدشکافی گردد، می بینیم که به هیچ وجه از مقدار الکترولیت کسر نشده است. گفتنی است که علت خرابی باتری های سیلد الکترولیت نمی باشد.

البته در صورتی که دینام شارژ نامناسب باشد و بالاتر از حد استاندارد قرار بگیرد. آب الکترولیت تبخیر می گردد و به وسیله تهویه ها تخلیه می گردد و در صورتی که باتری در طولانی مدت در این حالت باقی بماند، دینام خراب می گردد.

آیا عمر باتری سیلد کمتر از اسید شارژ می باشد؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که خیر! به علت اینکه برخی از باتری ها کیفیت پایینی دارند. به همین دلیل طول عمر کمتری دارند. به همین دلیل مردم اینگونه برداشت می نمایند که باتری سیلد عمر کمتری نسبت به باتری اسید شارژ دارد.

چرا برخی از باتری ها فاقد کیفیت می باشند؟

در داخل صفحات بسیاری از باتری های سیلد دیده شده که از صفحات به کار برده شده در باتری های معمولی استفاده می نمایند. همین امر باعث شده که طول عمر باتری های سیلد کم گردد و مردم به اشتباه به گونه ای برداشت نموده اند که کیفیت باتری های سیلد پایین می باشد.

جنس صفحات باتری سیلد با اسید شارژ متفاوت است و همین امر باعث کاهش عمر باتری های سیلد شده است و مردم را به اشتباه انداخته است.

هنگام خرید باتری باید کدام باتری را انتخاب کنیم؟

در مجموع باید بگوییم که باتری اسید شارژ هیچ رجحان نسبت به باتری سیلد ندارد و فقط در قیمت آنها تفاوت وجود دارد. بنابراین هیچ تفاوتی بین باتری ها وجود ندارد و شما باید با توجه به احتیاج باتری خرید نمایید.

باتری سیلد چه ویژگی هایی دارد که باید هنگام خرید باتری به آن توجه کرد؟

هنگام خرید باطری باید شما به ویژگی ها و مزیت های باتری توجه ویژه داشته باشید. ویژگی های خاص در باطری سیلد عبارتند از:

. عدم مصرف آب مقطر

. عدم احتیاج به تعمیرات و سرویس در طول عمر مفید باتری

. عدم از دست دادن مشخصه های کاربردی به دلیل کم شدن آب مقطر

. امکان استفاده پس از مدت عدم کارکرد در مدت زمان طولانی و نیز امکان شارژ مجدد در شرایط معمولی کارکرد

. هیچ گونه کاهشی در عمر مفید باتری در صورت عدم استفاده از باتری، بدون شارژ مقطعی وجود نخواهد داشت.

. امکان نگهداری باتری شارژ شده در مدت زمان طولانی

. قدرت استارت زنی بسیار بالا

. ورود انرژی و قدرت بیشتر

. عمر مفید بالا

. مقاومت بالا در برابر شارژ بیش از حد

. مقاومت بالا در برابر دشارژ

چرا هنگام خرید باتری باتری های سیلد هوادار بیشتری دارند؟

باتری های سیلد تنها در صورتی که افزایش ولتاژ خواهند داشت که درجه حرارت بالاتر از ولتاژ اولیه باشد. در واقع این بدان معناست در صورتی که مقدار کمی گاز تشکیل گردد به دلیل افزودن آب در طول عمر مفید باتری ضروری نخواهد بود. همین دلیل دریچه تهویه تنها در صورتی که احتیاج به سرویس وجود داشته باشد باز خواهد شد و یا در برخی از موارد هیچگونه دریچه ای وجود ندارد.

برای اینکه باتری در عملکرد خود بهبود پیدا کند، هیچ گونه احتیاجی به افزودن آب مقطر وجود نخواهد داشت و خطرات ناشی از تماس با اسید سولفوریک و آسیب دیدگی کاملاً از بین می رود. هزینه های ناشی از تعمیرات و سرویس کاهش پیدا می نماید.

جهت مشاهده فروشندگان باتری در تبریز به نشانی زیر مراجعه نمایید. در این سایت سعی شده است به معرفی باتری فروشگاه خوب تبریز بپردازیم تا شما با خیال راحت انتخاب نمایید.

https://tamirkar118.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2008

به "انواع باتری، مزایا، معایب و نحوه فروش باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع باتری، مزایا، معایب و نحوه فروش باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید