انتقاد پیشکسوت استقلال از مجیدی و یارانش ، به جای انصراف از لیگ کلاس روانشناسی بروید

به گزارش باتسک، پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دلایل باخت تیم استقلال مقابل فولاد خوزستان، گفت: اشتباهات بازیکنان استقلال و تسلط نداشتن بر اعصابشان عامل اصلی باخت آنها بود.

انتقاد پیشکسوت استقلال از مجیدی و یارانش ، به جای انصراف از لیگ کلاس روانشناسی بروید

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، رسول غنی زاده در مورد شکست تیم فوتبال استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: استقلالی ها باید بپذیرند که مقصر اصلی شکست، خودشان بودند نه دیگران. اگر چه داوری بی حرف و حدیث نبود اما اشتباهات بازیکنان استقلال و تسلط نداشتن بر اعصابشان باعث شد تا دو بازیکن و سرمربی تیم اخراج شده، شیرازه آبی پوشان از هم بپاشد و این تیم نتواند 9 نفره برابر فولاد دوام بیاورد.

وی بیان کرد: از فرهاد مجیدی تعجب کردم. او که تجربه بالایی دارد چطور وارد حاشیه شد؟ سرمربی باید خودش به بازیکنانش آرامش بدهد نه اینکه با اشتباهات او بازیکنان هم بیشتر تحریک شده و دست به کارهایی بزنند که باعث اخراجشان شود. در هر صورت معتقدم استقلال به خودش باخت و نباید دنبال بهانه جویی باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه گفته می شود شاید استقلال به خاطر مسائل داوری از لیگ کنار بکشد، افزود: این غیرحرفه ای ترین کاری است که یک مجموعه تیمی می تواند انجام بدهد. بهتر است به جای این حرف ها، کلاس های روانشناسی و توجیهی گذاشته شود تا بازیکنان و کادر فنی در شرایط سخت آرامش خود را حفظ کنند.

وی در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال برابر سایپا از هفته بیست ودوم گفت: با توجه به اینکه سایپا در این 4 ماه گذشته که لیگ تعطیل بوده بازی رسمی ای نداشته و شرایط تیم از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی تعیین نیست حریفی ناشناخته برای استقلال خواهد بود. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم سایپا که یک بازی از استقلال دیده با چه ترکیبی برابر استقلال قرار خواهد گرفت.

غنی زاده در پایان و در مورد شرایط استقلال بعد از شکست برابر فولاد گفت: آبی پوشان در این دیدار، سرمربی و دو بازیکن خود را در اختیار ندارند. کار برای آنها سخت می شود. درست است که میزبان هستند ولی چون تماشاگری در ورزشگاه نیست که از آنها حمایت کند باید با آرامشی کامل به مصاف حریف بروند. مجیدی باید با بازیکنانش صحبت کرده، آنها را آماده این دیدار کند. ضمن اینکه باید دوبازیکن هم جانشین علی کریمی و عارف غلامی کند که محروم هستند و همچنین یک نفر جانشین مطهری که 4 هفته غایب خواهد بود.

  • باشگاه استقلال تهدید به کناره گیری از لیگ کرد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1675

به "انتقاد پیشکسوت استقلال از مجیدی و یارانش ، به جای انصراف از لیگ کلاس روانشناسی بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد پیشکسوت استقلال از مجیدی و یارانش ، به جای انصراف از لیگ کلاس روانشناسی بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید