انتقاد شدید روسیه به تصمیم آمریکا علیه سازمان بهداشت جهانی

به گزارش باتسک، معاون وزیر خارجه روسیه از آمریکا خواست حملات انتقادی خود به سازمان بهداشت دنیای را که مورد احترام اغلب کشور های دنیا است، متوقف کند.

انتقاد شدید روسیه به تصمیم آمریکا علیه سازمان بهداشت جهانی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تعلیق یاری های اقتصادی این کشور به سازمان بهداشت دنیای انتقاد کرد و تاکید نمود که واشنگتن حمله بیشتر به این سازمان را متوقف کند.

این دیپلمات روسی اضافه نمود: سازمان بهداشت دنیای در سازگاری کامل با منشور خود کار می نماید و مورد احترام اغلب کشور های دنیا از جمله دانشمندان و پزشکان متخصص قرار گرفته است.

وی تاکید نمود، ما از آمریکا می خواهیم به حملات انتقادی خود به سازمان بهداشت دنیای سرانجام دهد و یک رویکرد مسئولانه اتخاذ کند.

تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای قطع یاری اقتصادی به سازمان بهداشت دنیای آنهم در بحبوحه شیوع ویروس کووید19، با انتقاد شدید آلمان و چین نیز روبرو شده است.

ترامپ بامداد امروز گفته بود یاری های اقتصادی آمریکا به سازمان دنیای بهداشت را به بهانه سوءمدیریت و پنهان کاری این سازمان در بحران ناشی از شیوع کرونا، معلق نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1501

به "انتقاد شدید روسیه به تصمیم آمریکا علیه سازمان بهداشت جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید روسیه به تصمیم آمریکا علیه سازمان بهداشت جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید