افزایش 24 درصدی آمار گردشگران داخلی و خارجی جزیره کیش

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، به نقل از منطقه آزاد کیش، محمد محب خدایی از انتخاب و حضور بیش از 50 هزار گردشگر داخلی وخارجی در تعطیلات سال نومیلادی در جزیره کیش اطلاع داد و گفت: استقبال از جزیره کیش به عنوان میعادگاه همیشگی هموطنان مسیحی و گردشگران خارجی در تعطیلات سال میلادی 2016 بی نظیر است. در سالجاری طبق آخرین آمار بیش از 120 هزار گردشگر خارجی به جزیره کیش سفر کردند که در مقایسه با سال گذشته این آمار 24 درصد افزایش پیدا نموده است.

افزایش 24 درصدی آمار گردشگران داخلی و خارجی جزیره کیش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به شرایط آمارهای اعلام شده از تاریخ یکم تا دهم دی سال جاری اشاره نمود و اضافه نمود: 309 سورتی پرواز در راستا جزیره کیش و شهرهای مراکز استانهای کشور اجرا شده که 41 هزار گردشگر از راستا هوایی وارد جزیره کیش شده اند. در پروازهای خارج از کشور نیز 4 هزار و 149 گردشگر خارجی توسط 37 پرواز در همین تاریخ برای گذراندن تعطیلات سال نو میلادی به جزیره کیش سفر کردند.

وی رشد 12 در صدی گردشگران داخلی و 10 درصدی گردشگران خارجی را در مقایسه با سال گذشته مثبت ارزیابی و بیان نمود : توسعه رونق گردشگری در جزیره کیش در اولویت کاری معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش است .

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به حضور گردشگران از راستا دریایی اشاره نمود و گفت: طی ده روز گذشته 4 هزار و46 گردشگر داخلی و خارجی از راستا دریایی به جزیره کیش سفرکردند و همچنین 409 خودرو نیز از شهرهای مختلف کشورمان وارد این جزیره زیبا شدند.

محب خدایی توضیح داد: امروز سفر گردشگران خارجی و افزایش آن نویدبخش رساندن پیغام کیش به خارج از مرزها است که با توجه به اقدامات بسیار مثبت اجرا شده در راستای معرفی جاذبه ها و پتانسیل های جزیره کیش طبعا می توان اذعان کرد جزیره زیبای کیش به خوبی به گردشگران خارجی شناسانده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1166

به "افزایش 24 درصدی آمار گردشگران داخلی و خارجی جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 24 درصدی آمار گردشگران داخلی و خارجی جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید