افتتاح رستوران خانوادگی در شبکه سحر

به گزارش باتسک، خبرگزاری خبرنگاران- با اتمام مجموعه تلویزیونی ملکوت،سریال رستوران خانوادگی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

افتتاح رستوران خانوادگی در شبکه سحر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مجموعه رستوران خانوادگی اولین سریال حسین سهیلی زاده در مقام کارگردان محسوب می گردد که در سال 1380 فراوری شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده، رضا کارمندی بازنشسته است که خانواده همزمان با خالی شدن یک طبقه از ساختمان و بازنشسته شدن پدرشان، تصمیم می گیرند کار جدیدی را برای او راه اندازی نمایند. به همین منظور رستورانی را در منزلشان افتتاح نموده و عمه خانم در این کار به خانواده یاری می نماید و....

زنده یاد جمشید اسماعیل خانی، مریم سعادت، شهره سلطانی، کورش تهامی، نیما فلاح، رضا خندان، حمیدرضا افشار، کامبیز دیرباز، علی زرینی، پونه عبدالکریم زاده، مظفر مقدم، غزل صارمی، امیر غفارمنش، رضا توکلی، فرهاد اصلانی، رضا کرم رضایی، زنده یاد داریوش اسدزاده، لاله صبوری، نادیا دلدار گلچین، رضا بنفشه خواه، شقایق دهقان و امیر نوری در رستوران خانوادگی با تهیه نمایندگی سعید شاهسواری نقش آفرینی نموده اند.

مجموعه تلویزیونی رستوران خانوادگی از سه شنبه 2 دی ساعت 14:30 به وقت تهران به صورت روزانه و با زمان تکرار همان روز ساعت 22:30 بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

مدیریت دوبلاژ این سریال به زبان آذری را فاطمه باقرالموسوی برعهده داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2002

به "افتتاح رستوران خانوادگی در شبکه سحر" امتیاز دهید

1 کاربر به "افتتاح رستوران خانوادگی در شبکه سحر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح رستوران خانوادگی در شبکه سحر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید